Norint palaikyti bendravimą su klientu, kartais vien tik el.laiškų neužtenka. Dėl šios priežasties Omnisend siūlo informaciją skleisti ir kitais kanalais: SMS žinutėmisFacebook ar Google reklamomis bei trumpųjų žinučių programėlėmis, tokiomis kaip Viber, WhatsApp ar Facebook Messenger. Apie pastarąją šį kartą plačiau ir papasakosime.

Dauguma vartotojų Facebook Messenger programėlę jau turi ir dažnai ja naudojasi. Net ir su prekių ženklais bendrauti dabar paprasčiausia būtent čia. Taigi, kodėl praleidžiame progą kalbėti su klientais jiems patogiu būdu?  Šiame įraše – keli būdai, kaip tą galite išnaudoti.

 

Kas yra Facebook Messenger marketingas?

Ne paslaptis, kad Facebook Messenger daugeliui yra pirmas pasirinkimas siunčiant tekstines žinutes. Tačiau įprasta manyti, kad prekės ženklams programėlė reikalinga tik kaip dar vienas klientų aptarnavimo kanalas. Retai kada pagalvojama, kad Facebook Messenger gali būti naudojamas ir kitais tikslais, pavyzdžiui – marketingui. Naudojantis šia, socialinių tinklų giganto programėle, organizacijų atstovai gali siųsti tikslingas žinutes savo prenumeratoriams taip pat, kaip tą darytų el.paštu.

Facebook Messenger pasaulyje naudojasi 1.3 milijardo žmonių. Šia programėle siunčiamas žinutes nuo prekės ženklo gali atidaryti net 88%, o paspausti – 56% gavėjų.  Verta pamėginti šią priemonę su savo gavėjais, ar ne? Plėskite savo komunikaciją, jei dar to nedarote ir išnaudokite inovatyvius sprendimus.

Žinoma, nereikėtų susitelkti vien ties Facebook programėle ir pamiršti el.laiškus. Šiais laikais svarbu išlaikyti komunikaciją keliais kanalais. Taip kiekvieną klientą pasieksite jam patogiausiu būdu ir užsitikrinsite geriausią vartotojo patirtį, o tuo pačiu – konversijų augimą.

Pora pavyzdžių, kaip galite išnaudoti Facebook Messenger programėlę:

Grįžti į viršų

 

Užsakymo statuso žinutės

Kiekvienas klientas tikisi iškart gauti naujausią informaciją apie savo užsakymą. Facebook Messenger gali padėti informuoti klientą jam patogiausiu būdu – tik suteikite progą pasirinkti. Ar tai būtų užsakymo ar išsiuntimo patvirtinimas – Messenger pranešimu vartotojas bus iškart informuotas.

Kaip tai veikia? Facebook turi savo Messenger įskiepį, kuris integruojamas el.parduotuvėje. Taigi, klientas atlikdamas užsakymą gali pasirinkti, ar nori aktualią informaciją gauti Messenger programėle (kurią greičiausiai jau yra įsijungęs). Jei naudojatės Omnisend, įskiepio įsidiegti nereikia, nes turime tiesioginę integraciją tarp šių platformų.

Geriausia tai, kad kilus klausimams ar nesklandumams vartotojas nesudėtingai programėlėje gali atsakyti. Puiki vartotojo patirtis veda į lojalumą ir dažną pirkimą, išnaudokite tai.

Grįžti į viršų

 

Pamesto krepšelio žinutės

Ar žinote, kas gali būti geriau nei pamesto krepšelio laiškas? Pamesto krepšelio žinutė, kurią atidaro 80% visų gavėjų! Jei vartotojas paliko leidimą susisiekti su juo per Messenger – nepraleiskite progos jam priminti, kodėl jis iš pat pradžių susidomėjo Jūsų nuostabiais produktais.

Recart duomenimis, pajamos iš pamesto krepšelio žinutės Messenger programėlėje yra daugiau nei 33% didesnės nei iš el.laiško. Be to, vartototai per Facebook yra linkę prekės ženklui atsakyti nuo 5 iki 10 kartų dažniau nei tai darytų el.laišku.

Siunčiant žinutes potencialiems klientams keliais kanalais didėja konversijos tikimybė. Kartais el.laiškas liekas nepastebėtas, o žinutė gali būti ignoruojama. Tačiau perduodant žinutę keliais kanalais – šansai, kad ji bus pamatyta, didėja. Reikia nepamiršti ir kitų privalumų. Pagrindinis jų – galite bendrauti su tais asmenimis, kurie Jums nepaliko savo el.pašto adreso. Facebook Messenger įskiepis mato aktyvias Facebook sesijas ir el.pašto adresas tam nėra reikalingas.

Jei norite išnaudoti visą verslo potencialą, negalite kliautis tik el.paštu ar Facebook Messenger, naudokite šiuos kanalus vienu metu.

Grįžti į viršų

 

Kaip pradėti naudoti Facebook Messenger marketingą?

Facebook Messenger populiarumas dar tik auga. Galite suspėti pasinaudoti visomis įskiepio naudomis, kol tai dar naujiena!  Įsidiegti funkcionalumą svetainėje galite pasinaudodami Facebook dokumentacija ar pasinaudoję trečiosios šalies paslaugomis. Ši funkcija nuo šiol galima ir visiems Omnisend Pro plano turėtojams. Verčiau rinktumėtės Viber ar WhatsApp? Ne problema, Omnisend turi integraciją ir su šiomis programėlėmis.

Daugiau informacijos apie funkciją ir jos išnaudojimo būdus čia.

Grįžti į viršų