Home Home Home
KLIENTO GYVAVIMO ETAPAI

Sužinokite, kuriems klientams ir kodėl reikia apie save priminti

Įsivaizduokite, kad be duomenų analizės visuomet žinote, kuriems klientams reikia skirti daugiausiai dėmesio. Nebereikia svajoti, su Omnisend dirbtiniu intelektu grįstu segmentavimu tą galite pasiekti jau dabar.
IŠBANDYKITE NEMOKAMAI
Prisijunkite ir naudokitės visomis funkcijomis.

based on 5,000+ reviews on

KLIENTO GYVAVIMO ETAPAI

Išmanesnis tikslinės auditorijos nustatymas

Mūsų dirbtinio intelekto algoritmai pateikia dinaminius segmentus, vadinamus „Gyvavimo ciklo etapais“. Su jais lengvai atrasite klientus, kuriems jau laikas priminti apie save ir reaktyvuoti. Segmentų informacija padės personalizuoti siunčiamas kampanijas ir parengti efektyvią klientų išlaikymo taktiką.
Klientų gyvavimo ciklo žemėlapis yra itin naudingas smulkiesiems verslams. Jis atlieka tai, ką paprastai daro visa marketingo komanda. Tai paprastas būdas mums matyti klientų naršymo ir apsipirkimo įpročius vienoje vietoje, kas palengvina tikslinių auditorijų paieškas. Mes konkuruojame su didelėmis kompanijomis ir ši funkcija leidžia mums pasiekti klientus reikiamu metu.

Angèl Foster, „Island Olive Oil Company“ bendraįkūrėja

GYVAVIMO CIKLO ETAPŲ ŽEMĖLAPIS

Įvertinkite savo klientų bazės būklę

Gyvavimo ciklo žemėlapis - tai Jūsų klientų vaizdavimas, suskirsčius juos pagal esamą gyvavimo ciklo etapą. Tai vizualus gidas, padėsiantis geriau pažinti savo klientų bazę, jos pasiskirstymą bei identifikuoti segmentus, kuriems reikia skirti daugiau dėmesio.

Kaip naudotis
kliento gyvavimo etapais:

  • Nepraraskite pirkėjų
    Susigrąžinkite neaktyvius klientus dirbdami su klientų, esančių ant praradimo slenksčio, segmentais.
  • Branginkite geriausius klientus
    Dėkite papildomas pastangas lepinant (ir išlaikant) dažnai apsiperkančius, vertingus klientus, esančius geriausiųjų segmentuose.
  • Raskite daugiau vertingų klientų
    Sujunkite geriausius gyvavimo ciklo segmentus ir sudarykite vertingiausių klientų grupę. Sinchronizuokite ją su „Facebook“ ir „Google“ ir raskite daugiau panašių klientų.
GERIAUSIA KLIENTŲ IŠLAIKYMO PRAKTIKA

Gaukite praktinių patarimų ir rekomendacijų

Klientų išlaikymo rinkodaros strategijos Jums naujiena? Esame čia, kad padėtume! Peržvelkite klientų išlaikymo gidą, kuriame rasite praktinių patarimų, padėsiančių sudominti kiekviename gyvavimo cikle esančius klientus. Pasisemkite idėjų, kurios automatizacijos, kanalai ar kampanijų tipai labiausiai tinka Jūsų klientams ir būkite tikri, kad jie grįš pirkti vėl.

Išmanus segmentavimas su Omnisend

Jokių didelių failų ir sudėtingų duomenų.
Naudokite NEMOKAMUS Omnisend įrankius ir kurkite duomenimis grįstus segmentus. Konvertuokite juose esančius klientus su aktualiomis žinutėmis ir džiaukitės didesniais pardavimais.

  • Kliento gyvavimo etapai
    Branginkite geriausius klientus ir raskite daugiau vertingų pirkėjų naudojant segmentavimą pagal gyvavimo ciklą.
  • Atraskite stipriausias prekes konkretiems klientų segmentams ir kurkite itin taiklias produktų reklamas.
  • Segmentuokite užsakymo taip ir nepateikusius klientus pagal pardavimų piltuvėlio (angl. „Funnel“) etapus ir gerinkite konversijas.
Daugiau sugrįžtančių klientų su Omnisend
Prisijunkite ir naudokitės visomis funkcijomis.