Funkcijos

Marketingo automatizavimas

Jūsų klientas tikisi asmeninio kreipimosi, tad tinkamam įspūdžiui sukurti naudokitės mūsų veiksminga automatizavimo sistema. Pasinaudokite išmaniosiomis automatizavimo galimybėmis ir komunikuokite su klientais atsižvelgiant į jų santykį su jūsų prekės ženklu. Omnisend siūlo iš anksto sukurtus ir automatizuotus el. laiškų scenarijus, kurie buvo paruošti atsižvelgiant į įvairių klientų geriausius elektroninės prekybos pavyzdžius. Kreipkitės į savo klientus su tinkama žinute tinkamu metu ir generuokite dar daugiau pardavimų.

Draugiškai pasveikinkite

Pirmas kontaktas su klientu santykių mezgimo pradžioje yra itin svarbus. Kliento pasveikinimas iš karto po to, kai jis tampa prenumeratoriumi, laikomas rekomenduojamu pirmuoju žingsniu. Galite nustatyti netgi skirtingus pasveikinimo laiškus prenumeratoriams pagal tai, iš kokio kanalo jie buvo nukreipti į prenumeratos skiltį. Išnaudokite automatizuotą pasveikinimo laišką kaip greičiausią būdą prenumeratorių paversti jūsų pirkėju. Suteikite jam tam tikras paskatas, pavyzdžiui, nemokamą pristatymą ar nuolaidą ir patys nustebsite, kaip greitai sulauksite pirmojo prenumeratoriaus pirkimo.

Susigrąžinkite neapsisprendusį klientą

Visi pardavėjai žino, kad kartais klientai gali būti neryžtingi ir neapsisprendžiantys, o pagrindinė to pasekmė – paliktas pirkinių krepšelis. Pasinaudokite mūsų siūlomu palikto pirkinių krepšelio priminimo automatizavimu ir užtikrinkite, kad neprarastumėte nei vieno kliento. Mes užfiksuojame ne tik įprastus paliktus pirkinių krepšelius, bet kaip papildomą informacijos šaltinį kliento naršyklėje saugome slapukus (cookies). Ši priemonė padeda atpažinti dar daugiau neryžtingų klientų netgi jiems nepasiekus mokėjimo skilties.

Sudominkite pirkimą atlikusį klientą

Jeigu auga jūsų siunčiamų naujienlaiškių atidaromumo rodikliai, pradėkite galvoti apie tai, kaip paskatinti savo klientus paspausti siunčiamas nuorodas. Tam siūlomas interaktyvus metodas: laiškų atidaromumą skatinantys papildiniai „Scratch Card” ir „Gift Box”, kurie yra prieinami visoms kampanijos. Abu šie elementai veikia kaip papildomos interaktyvios sudedamosios naujienlaiškių dalys, skatinančios klientus greičiau ir imliau įsitraukti į procesą. Naudokite jas loterijos arba nuolaidų principu siekdami padidinti pardavimus.

Puoselėkite sukurtus santykius

Naudodami nuolaidas mes padedame jums paskatinti klientus atlikti pirmą ar pakartotinį pirkimą. Pridėkite nuolaidų turinio bloką, atlikite norimus vizualinius pakeitimus ir stebėkite, kaip jūsų klientai džiaugiasi papildomomis naudomis.

Sumanus naujienlaiškių siuntimo sprendimas

Pardavėjams visada sunku nuspręsti, kiek visgi elektroninių laiškų turėtų būti išsiųsta naudojantis automatizuotu siuntimo procesu. Iškyla rizika peržengti pagarbos klientui ribas arba nepasiekti maksimaliai gerų rezultatų. Naudojantis sumaniu naujienlaiškių siuntimo sprendimu nereikia balansuoti tarp šių ribų, kadangi ši funkcija užtikrina automatizuotų laiškų siuntimą tik tiems prenumeratoriams, kurie kol kas nieko nepirko. Pavyzdžiui, prieš siunčiant antrąjį palikto pirkinių krepšelių priminimo laišką, sistema visuomet patikrins, ar klientas jau yra pateikęs užsakymą. Tokiu būdu nėra rizikos išsiųsti nepageidaujamus laiškus jau pirkusiems klientams, todėl į automatizuotą procesą galite pridėti tiek laiškų, kiek norite.

Individualūs atvejai besiplečiančiame versle

Įvairūs išankstiniai nustatymai automatizuotam procesui yra naudingi, tačiau akivaizdu, kad augantis verslas privalo prisitaikyti prie specifinių ir individualių poreikių. Nesvarbu, ar tai susiję su lojalumo programomis, klientų elgsena el. parduotuvėje ar bet kokia kita specifine kliento informacija – viską įmanoma suderinti naudojantis Omnisend automatizavimo funkcija. Galite siųsti individualius automatizuotus elektroninius laiškus tinkamiausiu jūsų verslui laiku.

Išbandykite automatizuotus laiškų scenarijus nemokamai

Išbandykite nemokamai

14 dienų naudokitės nemokamai.

Su Omnisend galite daugiau

Aptarkime Jūsų poreikius! Palikite savo kontaktus ir papasakosime, kaip galime Jums padėti uždirbti daugiau.

[]
1 Step 1
Telefono nr.
person e7fd
Žinutė
0 /

arba skambinkite telefonu ​​​​​​+370 616 44667

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right