Funkcijos

Kryžminis pardavimas

Parduokite papildomus produktus

Atsižvelgdami į konkrečius produktus, kuriuos klientas jau pirko, automatiškai siūlykite susijusius produktus ir taip padidinkite pardavimus. Siūlomi produktai gali priklausyti kitai kategorijai, tačiau turėtų papildyti kliento jau pirktą produktą. Pavyzdžiui, šortų ir sportinių batų derinimas su marškinėliais.

Didesnė pirmu vartotojo bandymu numatyto pirkimo vertė

Nors dažniausiai kryžminio pardavimo (Cross-Sell) technika yra naudojama prekybos fiziniuose taškuose atvejais, ši taktika taip pat veikia ir elektroniniuose laiškuose, siunčiamuose po atlikto pirkimo. Kryžminis pardavimas turi ne tik padėti parduoti daugiau, bet ir suteikti daugiau naudos, susijusios su pradiniu pirkimu. Teisingai panaudotos kryžminio pardavimo taktikos turėtų būti susijusios su natūralia vartotojo patirtimi: pasiūlykite pirkimą papildančias prekes ir taip padidinkite vertę vartotojui. Pavyzdžiui, taikydami kryžminį pardavimą (Cross-Sell) sijono ir palaidinės deriniui, jūs ne tik padidinate savo šansus uždirbti daugiau pajamų, bet ir pademonstruojate klientui savo asortimentą.

Suteikite papildomas priežastis pirkti

Taikykite ne tik kryžminio pardavimo (Cross-Sell) automatinę techniką, bet ir papildomas pardavimų skatinimo priemones, kurios įtikintų klientą atlikti pirkimą. Apgalvokite apie nuolaidos kodų ar nemokamo užsakymo pristatymo pasiūlymus kitam jų pirkiniui. Ne paslaptis, jog naujo kliento pritraukimas visada kainuoja daugiau nei seno išlaikymas, tad pasistenkite dėl galutinio rezultato.

Išbandykite kryžminio pardavimo metodus didesnių pardavimų generavimui

Išbandykite nemokamai

14 dienų naudokitės nemokamai.

Su Omnisend galite daugiau

Aptarkime Jūsų poreikius! Palikite savo kontaktus ir papasakosime, kaip galime Jums padėti uždirbti daugiau.

[]
1 Step 1
Telefono nr.
person e7fd
Žinutė
0 /

arba skambinkite telefonu ​​​​​​+370 650 98871

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right