Funkcijos
Popirkiminiai grįžtamojo ryšio laiškai

Pasistenkite geriau suprasti savo klientus
Ilgaamžio verslo sėkmė slypi stiprių tarpusavio santykių su vartotojais kūrime, todėl rekomenduojame palaikyti aktyvius ryšius su pirkimą jau atlikusiais klientais. Naudodamiesi popirkiminių laiškų (Order Follow-up) automatizacija, išsiaiškinkite, kaip klientui sekasi naudoti jūsų prekes praėjus kelioms dienoms ar savaitėms nuo jų gavimo. Šie elektroniniai laiškai padės surinkti tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir geriau suprasti savo pirkėjus. Gautą informaciją galėsite panaudoti suteikdami didesnę vertę ir pasiūlydami jų lūkesčius atitinkančius produktus.
Rinkite atsiliepimus
Atsižvelgiant į tai, kad šiais laikais vartotojai pasižymi aktyviu ir užimtu laisvalaikiu, gauti jų atsiliepimus apie užsakymą gali būti sunki užduotis. Tačiau šį procesą palengvina popirkiminių laiškų automatizacija. Siųsdami tokius laiškus, suteikite klientui paskatinimą (pavyzdžiui, nuolaidą), o už tai paprašykite parašyti savo nuomonę. Atsiliepimą ne tik galėsite panaudoti elektroninėje parduotuvėje, bet ir suteiksite klientui svarią priežastį pirkti dar kartą.

Išbandykite, kaip lengva automatiškai padidinti pardavimus ir gauti vertingą grįžtamąjį ryšį
14 dienų naudokitės nemokamai.
Su Omnisend galite daugiau
Aptarkime Jūsų poreikius! Palikite savo kontaktus ir papasakosime, kaip galime Jums padėti uždirbti daugiau.