Funkcijos

Pasveikinimo laiškai

Pasveikinkite kiekvieną prenumeratorių asmeniškai

Užtikrinkite, kad visi lankytojai, sutikę gauti jūsų naujienlaiškį, jaustųsi tinkamai sutikti – nepamirškite jų pasveikinti. Tai klientui dažnai yra pirmasis apsipirkimo kelionės etapas. Pasistenkite, kad pasveikinimo laiškas (Welcome) nebūtų šabloninis, tarsi sukurtas bejausmio roboto, ir niekuo neišsiskiriantis – paverskite jį individualia ir unikalia žinute.

Užtikrinkite išskirtinumą

Jeigu norite sulaukti prenumeratorių susidomėjimo ir teigiamų reakcijų, kurkite įvairius pasveikinimo laiškus ir siųskite klientams specialius pasiūlymus. Pasistenkite, kad jiems būtų svarbu ir įdomu išbandyti jūsų produktus. Patrauklus pasveikinimo laiškas užtikrins teigiamą pirmąjį įspūdį ir susidomėjimą jūsų prekės ženklu.

Tinkama žinutė tinkamam žmogui

Nors jūsų pasveikinimo laiškai bus siunčiami automatiškai, tai nereiškia, kad visi prenumeratoriai turėtų gauti vienodą turinį. Segmentuokite juos pagal tai, kokiu būdu vartotojai užsiprenumeravo naujienlaiškį ir siųskite atitinkamas žinutes. Pavyzdžiui, jeigu lankytojai užpildė registracijos formą specialiai tam sukurtame prenumeratos puslapyje (Landing page), siųskite jiems specialiai pagal tai suformuotą žinutę. Jeigu susižavėjo jūsų siūloma nuolaida – pirmajame laiške suteikite jiems nuolaidos kodą. Nuo pat pradžių patenkinę prenumeratorių lūkesčius padidinsite tikimybę įgyti lojalius pirkėjus.

Patys išbandykite lengvą automatinių pasveikinimo laiškų kūrimą

Išbandykite nemokamai

14 dienų naudokitės nemokamai.

Su Omnisend galite daugiau

Aptarkime Jūsų poreikius! Palikite savo kontaktus ir papasakosime, kaip galime Jums padėti uždirbti daugiau.

[]
1 Step 1
Telefono nr.
person e7fd
Žinutė
0 /

arba skambinkite telefonu ​​​​​​+370 650 98871

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right