Kiekvieną dieną skaitmeninė erdvė pasipildo vis naujais bendravimo su klientais kanalais. Pavyzdžiui, nors naršyklės „Push Up” pranešimai jau kurį laiką nebėra naujovė, tik pastaruoju metu daugelis pardavėjų įtraukia šią funkciją į savo marketingo veiklos procesus.

Džiaugsminga naujiena – nuo šiol ir Omnisend sistemoje naudojamų marketingo įrankių paketą galima papildyti naršyklės „Push Up” pranešimais. Šią funkciją leidžiama įdiegti ir naujose, ir jau veikiančiose automatizuotose kampanijose, tad pradėti siųsti segmentuotus naršyklės pranešimus visam prenumeratorių sąrašui galėsite beveik iš karto.

Šiame straipsnyje bus pateiktos kelios efektyvios strategijos, kurias naudojant naršyklės „Push Up” pranešimai elektroninėje prekyboje atneš maksimalią naudą.

Kas yra naršyklės „Push Up” pranešimai?

Naršyklės „Push Up” pranešimais vadinamos trumpos, iššokančios žinutės, kurios paprastai pasirodo klientų naršyklėse ir perduoda vartotojams itin svarbią informaciją.

Nors naršyklės „Push Up” pranešimai pačioje jų atsiradimo pradžioje buvo laikomi sistemos klaidomis, palaipsniui marketingo specialistai juos ėmė naudoti kaip dar vieną kontakto su klientais užmezgimo būdą.

Svarbu pastebėti, kad jeigu klientas davė sutikimą gauti naršyklės „Push Up” pranešimus, šios žinutės gali iššokti kliento telefono ekrane netgi tada, kai jis nesilanko prekės ženklo puslapyje.

Tai verslininkams suteikia nevaržomą prieigą prie kliento bet kuriuo metu.

Kaip veikia naršyklės „Push Up” pranešimai?

Naršyklės „Push Up” pranešimai įgalinami tada, kai iš kliento sulaukiama leidimo gauti šias žinutes, t.y. taikoma savanoriško sutikimo gauti pranešimus forma (opt-in).

Principas paprastas: viskas prasideda naršyklės „Push Up” pranešimų įdiegimu elektroninės prekybos svetainėje. Tuomet, kai puslapį aplanko naujas lankytojas, jo ekrane pasirodo forma, klausianti, ar žmogus sutinka savanoriškai gauti naršyklės pranešimus. Jeigu klientas sutinka su pateiktomis sąlygomis, jis automatiškai bus priskiriamas jūsų naršyklės „Push Up” pranešimų gavėjų sąrašui.

Šį kanalą galima pradėti naudoti iš karto po to, kai klientas sutinka gauti naršyklės pranešimus.

Turėkite omenyje, kad naršyklės „Push Up” pranešimai kliento sutikimo sąlygų atžvilgiu yra itin panašūs į elektroninius laiškus, tad su didžiule galia gaunate ir rimtą atsakomybę. Jeigu piknaudžiausite naršyklės „Push Up” pranešimais, klientas jų atsisakys taip pat greitai, kaip ir davė sutikimą gavimui.

4 būdai, kaip panaudoti naršyklės „Push Up” pranešimus elektroninėje prekyboje

Naršyklės „Push Up” pranešimai leidžia kurti ryšį su klientais įvairiais būdais.

#1 Pranešant apie naujus produktus ar specialius pasiūlymus

Naršyklės „Push Up” pranešimai leidžia greitai ir efektyviai pranešti svarbią informaciją savo klientams. Jeigu elektroninis laiškas gali būti peržiūrėtas kelios valandos po jo išsiuntimo, tai naršyklės „Push Up” pranešimų funkcija užtikrina, kad naujieną klientas pamatys tą pačią sekundę.

Ši sistema itin patogi toms el. parduotuvėms, kurios leidžia lankytojams kurti norų sąrašus (wishlist). Pavyzdžiui, klientai dažnai gauna elektroninius laiškus, kuriuose teigiama, kad tam tikros prekės iš jų norų sąrašo šiuo metu išparduodamos mažomis kainomis. Žmonės dažnai žvilgteli į elektroninį laišką, tačiau niekada neaišku, ar vartotojas paspaus nuorodą ir eis apsižvalgyti į el. parduotuvę.

Tuo tarpu naršyklės „Push Up” pranešimai leidžia išsiųsti tik trumpą SMS žinutės pobūdžio tekstą, kuris nesutalpina visos informacijos, tad klientui sukeliamas tam tikras paslapties įspūdis. Jis nežino, kokių produktų išpardavimas tai galėtų būti, tad trumpa užuomina žinutėje jam kelia didesnį susidomėjimą.

#2 Primenant apie paliktą prekių krepšelį (Abandoned Cart)

Akivaizdu, kad elektroniniai laiškai klientams apie paliktus prekių krepšelius yra labai veiksmingi. Žinome ir tai, kad šių laiškų efektyvumas priklauso nuo laiko veiksnio (pavyzdžiui, kada laiškas buvo išsiųstas ir kada prenumeratorius jį atidarė).

Nuo šiol galima dar labiau sustiprinti palikto prekių krepšelio laiškų veiksmingumą ir naršyklės „Push Up” pranešimais priminti klientams, ką jie paliko savo krepšelyje.

Kadangi naršyklės „Push Up” pranešimai pasižymi momentiniu veikimu, užtikrinama, kad klientai gaus informacinę žinutę iš karto po jos išsiuntimo. Omnisend sistemoje naršyklės „Push Up” pranešimus įdiegti galima bet kuriems jau egzistuojantiems automatizacijų scenarijams.

#3 Informuojant apie atliktą užsakymą ir pristatymą

Naršyklės „Push Up” pranešimai itin veiksmingai naudojami tuose procesuose, kurie yra jautrūs laiko atžvilgiu (kaip ir buvo minėta palikto prekių krepšelio atveju). Tad klientams bus užtikrinama aukščiausio lygio patirtis, jeigu jie akimirksniu bus informuoti apie užsakymo patvirtinimo ar prekės išsiuntimo atnaujinimus.

Taip pat naršyklės „Push Up” pranešimai gali būti sėkmingai panaudojami tais atvejais, kai, pavyzdžiui, norite informuoti klientus apie užsakymų terminus prieš didžiąsias šventes.

Pavyzdžiui, informuodami klientus, kad liko tik trys dienos užsakymų pateikimui, jeigu siuntinį norima gauti iki švenčių, jūs užtikrinate, kad vartotojas šventinę dovaną gaus laiku.

#4 Siunčiant personalizuotus pasiūlymus segmentuotoms klientų grupėms

Kaip ir elektroninių laiškų atveju, klientai kur kas labiau linkę reaguoti į asmeniškesnius naršyklės „Push Up” pranešimus negu į įprastas šablonines žinutes.

Su segmentavimo funkcija, kuri naudojama ir elektroninių laiškų siuntimui, klientus galima suskirstyti į atskiras grupes (segmentus) ir individualiai jiems pritaikyti naršyklės pranešimus. Pranešimai gali būti paremti:

  • profilio informacija
  • vartotojų reakcija į gaunamas kampanijas
  • apsipirkimo elgsena.

Individualizuoti naršyklės „Push Up” pranešimai bus kur kas efektyvesni ir klientams sukurs geresnę apsipirkimo patirtį.