Pakartotiniai el. laiškai (Campaign Booster) yra viena populiariausių Omnisend funkcijų. Ji padeda dar kartą kreiptis į tuos vartotojus, kurie neatidarė jūsų pirmojo laiško. Tai gerina kampanijų atidarymų bei paspaudimų rodiklius, o pardavimus gali padidinti net iki 30%!

Kaip tai veikia?

Po 48 valandų nuo pradinės kampanijos paleidimo yra išsiunčiamas tas pats laiškas tik su kita antrašte. Jis siunčiamas ne visiems gavėjams, tačiau tik tiems, kurie neatidarė pirmosios kampanijos ir labiausiai tikėtina, kad atidarys šią bei atliks pirkimą. Naudojama sudėtinga formulė ir istoriniai duomenys tam, kad kuo tiksliau būtų nustatyti potencialūs pirkėjai.

Nuspręsti, ar bus siunčiamas pakartotinis laiškas nebūtina iš karto. Galimybė įjungti funkciją išlieka dar 46 valandas nuo pirmosios kampanijos išsiuntimo, todėl pagal jos rezultatus galima spręsti, ar reikalinga išmėginti kitą antraštę.

Kokia to nauda?

  • Parinkti tinkamą laiško antraštę kartais gali būti labai sudėtinga. Pakartotinis laiškas suteikia šansą išbandyti kitą antraštę ir suprasti, kokios veikia jūsų prenumeratorius geriau.
  • Pasiekiate daugiau savo prenumeratorių, kurie dėl neaktualios pirminės antraštės laiško neatvertė.
  • Pakartotinės kampanijos gali padidinti kampanijos pardavimus iki 30%.

Kaip pasiekti geresnius rezultatus?

Klientai pakartotinės kampanijos rezultatus pastebi naudodami šią funkciją kas antrą ar trečią savo kampaniją (paprastai vieną kartą savaitėje). Būtinai įsitikinkite, kad pakartotinis laiškas neiškeliautų tuo pačiu metu, kaip ir kita kampanija. Tai reikalinga dėl to, kad dalis gavėjų negautų dviejų laiškų vienu metu.