Neretai nutinka taip, kad naršymą elektroninėje parduotuvėje nutraukia įvairiausi pašaliniai veiksniai: privažiuota autobuso stotelė, netyčia išlietas rytinės kavos puodelis ar vaikų prašymai įjungti mėgiamiausią animacinį filmuką. Visais atvejais greičiausiai pamiršite, ką darėte anksčiau ir prie buvusio naršymo nebesugrįšite.

Visgi, yra būdas, kaip priminti vartotojui, kad jo naršymas nutrūko.  Jau kurį laiką Omnisend galite išmėginti palikto naršymo (angl. Browse Abandonment) laiškus, kurie siunčiami jūsų parinktais scenarijais.

Kaip tai veikia?
Automatinių laiškų skiltyje galima susikurti palikto naršymo laiškus, nurodyti puslapį, kurį palikus jie bus siunčiami ir įjungti. Tai viskas, ko reikia, kad primintumėte savo vartotojams pratęsti naršymą.

3 būdai kaip išnaudoti palikto naršymo laiškus
Palikto naršymo laiškų galite susikurti nors ir kiekvienam puslapiui – skaičius nėra ribojamas. Keletas rekomendacijų, nuo ko galite pradėti:

Palikta produktų kategorija
El.parduotuvėse produktai dažniausiai būna suskirstyti į tam tikras kategorijas: pagal lytį (moteriški, vyriški), amžių (vaikiški), prekių rūšį (buitinė technika, televizoriai) ir pan. Vartotojams palikus tokius puslapius – jau galite juos segmentuoti ir išsiųsti su naršymu susijusią informaciją: prekių kategorijos akcijas, populiariausius produktus ar naudojimo rekomendacijas (jei tokios reikalingos).

Paliktas prekių pristatymo ar grąžinimo puslapis
Vartotojui naršant po parduotuvės informacinius puslapius jau žinote, kad jis ieško tam tikros informacijos. Galbūt nepavyksta prekės įsigyti? Palikto naršymo laiškai gali pagelbėti su vartotoju užmegzti kontaktą ir išspręsti jo patiriamus sunkumus.

Paliktas akcijų puslapis
Prekių su nuolaidomis puslapis jau parodo, kad vartotoją domina nukainoti produktai. Išsiųskite jam priminimą su pigiausiomis ar didžiausią nuolaidą turinčiomis prekėmis ir stebėkite rezultatus.