5 idėjos, kokius naujienlaiškius galima siųsti savo prenumeratoriams pavasarį

5 idėjos pavasario kampanijoms

2018-03-12 Omnisend.lt

Orai šyla, dienos ilgėja ir jau galime jausti artėjantį pavasarį. Jis simbolizuoja atsinaujinimų pradžią, todėl reikėtų peržvelgti ir savo siunčiamas kampanijas, galbūt jose trūksta šviežumo ir spalvų?
Dalinamės keliomis idėjomis, kaip paįvairinti savo siunčiamas kampanijas pavasario sezoną.

Skaityti daugiau

Kokių naujienų laukiame šiais metais?

Kokios naujienos laukia 2018-aisiais metais?

2018-01-30 Omnisend.lt

Omnisend nuolat galvoja apie savo klientus ir įvairiomis funkcijomis stengiasi palengvinti bendravimą su jų parduotuvių lankytojais. Papildomų funkcijų dėka jau seniai galite pritraukti naujus prenumeratorius, juos pasveikinti ar išsiųsti priminimus pametusiems krepšelį. Tačiau, kas toliau?  Pristatome Omnisend planus 2018-iesiems metams.

Skaityti daugiau

Naujos automatizavimo galimybės ir trys būdai kaip jas išnaudoti

2017-11-20 Omnisend.lt

Įpusėjus rudeniui Soundest atsinaujino ir tapo Omnisend. Tačiau tai ne vienintelis pasikeitimas. Kartu pristatyta ir nemažai automatinių laiškų, kurių skaičius ateityje tikrai augs. Šie automatiniai laiškai skiriasi nuo buvusių anksčiau, kadangi nuo šiol galima keisti ne tik siunčiamų laiškų turinį, tačiau ir jų siuntimo laiką bei kiekį.

Skaityti daugiau

Soundest tapo Omnisend

Naujienlaiškių rinkodaros platforma „Soundest“ plečia veiklą ir keičia pavadinimą į „Omnisend“

2017-11-01 Omnisend.lt

Naujienlaiškių rinkodaros platforma Soundest plečia savo siūlomų funkcijų paketą ir keičia pavadinimą į Omnisend. Lietuvių kuriamas produktas siekia tapti pagrindine elektroninių parduotuvių naudojama rinkodaros platforma, leidžiančia dirbti su klientais nuo jų pirmo vizito parduotuvėje iki ilgalaikio santykio palaikymo. Artimiausioje ateityje Omnisend pristatys dar lankstesnes rinkdodaros automatizavimo galimybes bei papildomus būdus efektyviai pasiekti klientus.

Skaityti daugiau

Dirbtinio intelekto technologijų klasterio MTEPI infrastruktūros kūrimas

2017-10-13 Omnisend.lt

UAB „Soundest” įgyvendina projektą Dirbtinio intelekto technologijų klasterio MTEPI infrastruktūros kūrimas (DI-TECH) finansuojamą iš Europos Sąjungos fondų lėšų

UAB Soundest įmonė projekte atstovauja Dirbtinio intelekto technologijų klasterį, JVS pagrindu vienijantį 8 verslo grandinėje esančias įmones ir vieną mokslo instituciją, kurio siekis yra kurti ir teikti rinkai tokius rinkodaros, dizaino, audiovizualinės medijos ir kitus kūrybinius produktus, kurie kurtų vartotojams didesnę pridedamąją vertę, skatintų naudoti naujausius mokslo pasiekimus bei žinias, bei turėtų aiškiai suvokiamą vertę vartotojų tarpe.

Skaityti daugiau

Campaign booster arba pakartotinės kampanijos funkcija

Pakartotinės laiško kampanijos

2017-10-10 Omnisend.lt

Pakartotiniai laiškai (funkcijos pavadinimas angl. Campaign Booster) yra viena populiariausių Omnisend funkcijų. Ji padeda sudominti tuos vartotojus, kurie neperskaitė jūsų pirmojo laiško.  Pasirinkus pakartotinio laiško funkciją, laiškai su nauja antrašte yra išsiunčiami tiems gavėjams, kurie neatidarė pradinės kampanijos ir labiausiai tikėtina, kad padarys pirkimą. Tai gerina kampanijų atidarymų bei paspaudimų rodiklius, o pardavimus gali padidinti net iki 30%!

Skaityti daugiau

Ne visos pašto programos palaiko norimus šriftus naujienlaiškiuose. Ar yra išeitis?

Ką turite žinoti apie teksto šriftą naujienlaiškiuose

2017-09-11 Gintarė Ragelytė

Puslapio šriftas yra vienas iš veiksnių lemiančių vartotojo patirtį puslapyje. Naujienlaiškiuose šriftas taip pat nemažiau svarbus. Netinkamai parinktas teksto stilius gali atbaidyti vartotoją nuo patekimo į puslapį, o tai reiškia ir nuo pirkimo. Kita vertus, kitaip nei internetiniai puslapiai, pašto programos turi gana daug apribojimų parenkamiems šriftams, todėl šiame įraše – truputis informacijos apie tai.

Skaityti daugiau

Kodėl įvyksta e.pašto adresų atmetimai ir kaip sumažinti jų skaičių

Kas yra atmetimai ir kaip jų išvengti

2017-08-09 Gintarė Ragelytė

Analizuojant kampanijos siuntimo rezultatus galima matyti ne tik tuos vartotojus, kurie atsisakė gaunamų laiškų, juos atvertė ar paspaudė, tačiau taip pat ir tuos, kurie buvo atmesti. Atmetimų statistiką svarbu stebėti, kadangi didelis atmetimų skaičius gali turėti neigiamos įtakos laiškų pristatomumui ateityje. Taigi, šiame įraše – pagrindinės atmetimų priežastys ir kaip nuo jų apsisaugoti.

Skaityti daugiau

Ankstesnis