Orai šyla, dienos ilgėja ir jau galime jausti artėjantį pavasarį. Jis simbolizuoja atsinaujinimų pradžią, todėl reikėtų peržvelgti ir savo siunčiamas kampanijas, galbūt jose trūksta šviežumo ir spalvų?
Dalinamės keliomis idėjomis, kaip paįvairinti savo siunčiamas kampanijas pavasario sezoną.

1. Paskatinkite savo prenumeratorius pasiruošti sezonui

Priminkite savo klientams artėjantį šiltąjį sezoną papildydami naujienlaiškį pavasariška nuotaika! Pakvieskite peržiūrėti sezonui skirtus rūbus, įrankius ar kitus reikmenis nuotaikingomis ir šiltomis nuotraukomis.
Idėjų galite semtis ir stebėdami užsienio naujienlaiškių siuntėjus. Pavyzdžiui, kaip pavasarį pasveikina NordStrom:

Stebėkite, kaip pavasarį sveikina NordStrom

Pateiktos prekės šiltų atspalvių, laiškas lengvas ir šviežias – visai kaip pavasaris!

 

2. Neužmirškite pavasario švenčių

Velykos – viena iš laukiamiausių pavasario švenčių. Nuotaikinga žinutė gavėją maloniai nuteiks ir galbūt paskatins pasilepinti arba nustebinti kitus. Praėjusiais metais Knygų klubas savo gavėjus sveikino ryškiaspalvių kiaušinių vaizdu ir raginimu pasižiūrėti, kas slepiasi viduje:

 

Velykinis Knygų klubo naujienlaiškis

Atsidarius tokį laišką, juk smalsu, kas viduje?

Beje, pavasarį laukia ne tik Velykos. Prenumeratorius galite pasveikinti ir su tarptautine pagalvių mūšio, šuns ar Žemės diena. Būkite kūrybingi ir išsiskirkite iš kitų naujienlaiškių gausos!

3. Pristatykite pavasario sezono naujienas ir jų derinius

Drabužių, batų ir aksesuarų derinius žmonės labai mėgsta, kadangi jie lengvai gali įsivaizduoti, kokias kombinacijas galės dėvėti patys. Parodydami savo produktų derinius ne tik reklamuojate savo prekes, tačiau taip pat kuriate vertę savo klientams. Sukurtas kombinacijas galite naudoti ne tik naujienlaiškiuose, tačiau taip pat ir savo parduotuvėje, socialiniuose tinkluose ir pan.

Kaip savo derinius pristato Newmood.lt:

Pavasariniai deriniai Newmood.lt siunčiamuose laiškuose

Silversands savo prekių pagalba pristato ir sezono spalvą:

Silversands naudojami deriniai naujienlaiškyje

 

4. Organizuokite žiemos prekių išpardavimą

Turite keletą likusių praėjusio sezono prekių, kurias būtų gerai parduoti? Paskirkite savaitę finaliniam išpardavimui, jei dar to nepadarėte. Laiško antraštėje ir paantraštėje išryškinkite žinutę apie paskutinę galimybę įsigyti šias prekes. Naujienlaiškyje galite atvaizduoti buvusias populiariausias sezono prekes, jos pritrauks didesnį srautą į parduotuvę, kur prenumeratoriai pamatys ir mažiau pirktus produktus.

5. Pakvieskite dalyvauti loterijoje

Omnisend vartotojai gali siųsti savo prenumeratoriams laiškus su Scratch Card elementu. Tai interaktyvus laiško blokas, kuris padvigubina ar net patrigubina paspaudimų skaičių. Štai kaip Scratch card bloką išnaudojo Intymipagunda.lt artėjant Valentino dienai:

Intymipagunda.lt naudoja interaktyvų Omnisend Scratch Card bloką

Daugiau apie Scratch card elementą galite pasiskaityti čia.

Jei savo prenumeratorius norite apdovanoti – tam puikiai tiks Gift Box blokas. Jo redagavimas vyksta panašiai, kaip ir Scratch card, todėl jei bandėte naudoti vieną – su kitu taip pat nekils problemų.

Omnisend laiškų elementas Gift Box

Pavasarį stebinkite savo prenumeratorius. Kurkite jiems papildomą vertę ir stebėkite, kaip didėja pardavimai!

Visas Omnisend siūlomas idėjas galite skaityti čia.

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(
Omnisend.lt

Marketingo el.paštu profesionalų komanda.