Daugelis el.pašto rinkodaros blogerių bei naujienlaiškius siunčiančių įmonių darbuotojų įvardija animaciją kaip vieną geriausių būdų pritraukti prenumeratoriaus dėmesį. Be to, animacijos leidžia parodyti prenumeratoriui savo platų asortimentą, palyginti produktą su kitu ar pavaizduoti, kaip juo naudotis. Žinoma, judančios nuotraukos elektroniniuose laiškuose turi ir keletą trūkumų. Taigi, naudoti jas ar ne?

  • Vienas pagrindinių animacijų trūkumų –  ne visos pašto programos jas rodo. Tarkime, Outlook versijos nuo 2007-ųjų metų bei Windows Phone 7 rodo tik pirmąjį animuoto paveiksliuko kadrą. Gera žinia ta, jog Lietuvoje labiausiai paplitę Gmail ir Yahoo el. pašto klientai animacijas rodo, kaip ir iOS bei Android pašto programos. Be to, užtenka parinkti tinkamą pirmąjį paveikslėlio kadrą, kad būtų galima pamiršti programas, nerodančias animacijų. Tarkime, Jack Spade:

    Pavyzdys kaip Jack Spade naudoja animuotą paveikslėlį naujienlaiškyje

    Animuotas paveikslėlis kairėje, pirmasis kadras – dešinėje

  • Kitas trūkumas yra didelis GIF paveiksliukų dydis. Įkėlę daug vietos užimančius paveiksliukus, rizikuojate, jog jie apsunkins laiško užkrovimą, ypač mobiliuosiuose telefonuose. Tačiau didelių GIF paveiksliukų galima išvengti animuojant tik nedidelę dalį paveiksliuko. Pavyzdžiui:

GIF paveikslėlio naudojamo naujienlaiškyje pavyzdys

TATTLY naudojamo gif paveikslėlio naujienlaiškyje pavyzdys

Taigi, šie menki trūkumai neturėtų atbaidyti nuo animacijų naudojimo, ypač, jei keliais kadrais galite perteikti klientams svarbią informaciją. Atminkite, kad prenumeratoriaus dėmesio turite vos kelias sekundes, todėl šį laiką būtina išnaudoti tinkamai. Keli patarimai ieškant idėjų, kaip panaudoti animacijas laiškuose:

  • Turbūt žinote, kad video formatai laiškuose nėra palaikomi. Tačiau animuotas paveikslėlis su Play ikona gali puikiai apibendrinti filmuotos medžiagos turinį ir padėti prenumeratoriui nuspręsti, ar jis nori video žiūrėti, ar ne. DANIJA pavyzdys.
  • Jei norite pavaizduoti animuotame paveikslėlyje savo prekių asortimentą, būtinai apgalvokite, kur paveikslėlis nuves ant jo paspaudusį klientą. Jei į vienos prekės puslapį (nors pavaizduotos kelios) – galite tik padidinti atmetimų skaičių, tačiau taip ir nesulaukti norimo rezultato. Tokiais atvejais naudokite prekių sąrašo puslapį, kuriame būtų iškart matomos visos pavaizduotos prekės. Jei tokio neturite – paveikslėlyje galite vaizduoti vienos prekės spalvas, kaip ji atrodo apsukta iš visų pusių, nešiojimo ar naudojimo būdus:

Nuplėšiamų kelnių panaudojimo būdas animuotame paveikslėlyje

Sportinės avalynės savybės animuotame paveikslėlyje

  • Nepersistenkite. Pavyzdys, kaip daryti nereikėtų.
  • Animacija nebūtinai turi būti naudinga, tai gali būti tiesiog smagus būdas pasveikinti savo klientus:

Smagus GIF paveikslėlio naujienlaiškyje panaudojimo būdas

Dar vienas puikus pavyzdys – čia. 

Keli online įrankiai, kuriuos galite panaudoti animacijų kūrimui:

  • GIFMaker.me
  • GIFCreator.me
  • Picasion.com
  • GIPHY
  • Omnisend video kūrimo įrankis – Omnisend šablonuose rasite bloką Video, kuriame filmukus iš Youtube galite paversti animuotu GIF paveikslėliu su Play ikonėle!

Animacijas naudoti labai paprasta. Kurdami naujienlaiškį, vietoje įprastai naudojamų JPG ar PNG nuotraukų įkelkite sukurtą GIF paveikslą ir.. voila! Kilus klausimams – susisiekime.

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(