Soundest pristato šiais metais atliktą klientų siųstų naujienlaiškių statistikos apibendrintą apžvalgą, kuri galbūt pagelbės naujienlaiškių kūrimo metu.

Ji sudaryta įvertinus 15000 aktyvių internetinių parduotuvių naujienlaiškių siuntimo rezultatus. Didžioji dalis šių parduotuvių veikia Jungtinėse Amerikos Valstijose, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje bei Indijoje, tačiau apibendrintus rezultatus galima pritaikyti ir Lietuvos rinkai.

Pagrindinės įžvalgos

  • Klientai labiau linkę atidaryti naujienlaiškius pirmoje mėnesio pusėje, tačiau aktyviau perka – antroje.
  • Vidutiniškai konversijų rodiklis iš įprastai siunčiamų naujienlaiškių siekia apie 0,17%, tuo tarpu net 4,64% žmonių gavę palikto krepšelio laišką pabaigia pirkimą.
  • Priminimų apie apleistą krepšelį laiškų serijos sugeneruoja iki 131% daugiau užsakymų lyginant su vienu laišku.

Susipažinkite su rezultatais:

Elektroninių parduotuvių el.laiškų siuntimo statistika 2016

Originalų straipsnį su visais rezultatais rasite čia: https://www.soundest.com/blog/ecommerce-email-marketing-statistics-infographic/

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(
Omnisend.lt

Marketingo el.paštu profesionalų komanda.