Omnisend nuolat galvoja apie savo klientus ir įvairiomis funkcijomis stengiasi palengvinti bendravimą su jų parduotuvių lankytojais. Papildomų funkcijų dėka jau seniai galite pritraukti naujus prenumeratorius, juos pasveikinti ar išsiųsti priminimus pametusiems krepšelį. Tačiau, kas toliau?  Pristatome Omnisend planus 2018-iesiems metams.

1-mas ketvirtis

Pirmąjį šių metų ketvirtį, Omnisend turi paruošę kelias naujienas: automatinius užsakymų būsenos atnaujinimus, lankytojų elgsenos el.parduotuvėje stebėjimą ir vartotojo naršymo istorijos priminimo laiškus.

Su automatiniais užsakymų būsenos atnaujinimais galėsite siųsti savo klientams naujausią informaciją apie jų pirkinio statusą (išsiuntimo patvirtinimas, atšaukimas). Tai padės užtikrinti, kad pirkėjas laiku būtų informuotas apie visus pasikeitimus, o jo pasitenkinimas pirkimo procesu būtų kuo aukštesnis.

Lankytojų elgsenos el.parduotuvėje stebėjimas padės identifikuoti pasikartojančius veiksmus ir kurti atitinkamas laiškų sekas. Matysite, kuriuos puslapius vartotojai aplanko, ką spaudžia ir iš kur išeina. Tai suteiks galimybę detaliau analizuoti klientų elgseną ir atitinkamai koreguoti savo veiksmus.

Galiausiai, pirmąjį ketvirtį pasirodys ir pasibaigusio naršymo laiškai. Didžioji dalis pirkėjų palieka parduotuvę nieko neįsidėję į krepšelį, dėl šios priežasties prarandate didelę dalį pardavimų. Inicijuokite pakartotinį apsilankymą su naršytų prekių priminimu ir didinkite savo pardavimus!

 

2-ras ketvirtis

Viena daugiausiai aptarinėjamų šių metų naujienų – gegužės mėnesio pabaigoje įsigaliosiantis Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (angl. GDPR- General Data Protection Regulation). Omnisend antrąjį šių metų ketvirtį pasiruoš įstatymų pakeitimams ir kiek pakoreguos procesus, kad jie taptų suderinami su reglamento nuostatomis.

Taip pat, bus pristatytos ir tekstinės (SMS) žinutės, kurias galėsite siųsti savo gavėjams. Be to, prenumeratorius galėsite pasiekti ir Facebook socialiniame tinkle (angl. Facebook Custom Audiences). Bendraukite su savo klientais ne tik el.paštu!

 

3-čias ketvirtis

Rudenį laukia iššokančiųjų prenumeratos formų (angl. popup) atnaujinimas. Taip pat, bus pristatyti ir dinaminiai pranešimai. Savo lankytojams galėsite rodyti personalizuotą turinį pagal tam tikras taisykles. Tai padidins įsitraukimą ir žinoma, konversijas.

Šį ketvirti planuojama suteikti galimybę naudoti Omnisend turimus duomenis pakartotinei rinkodarai (angl. retargeting). Pasiekę savo klientus ir kitais kanalais būsitę padarę viską, kad klientas sugrįžtų.

 

4-as ketvirtis

Metų pabaigoje naujienų tikrai nemažės. Planuojama galimybė susisiekti su savo auditorija per greitųjų žinučių programėles, tokias kaip Facebook Messenger ar Viber. Su didesniu atidarymų rodikliu didinsite savo pardavimus ir nepraraskite kontakto su klientu.

Ataskaitų atnaujinimas leis atlikti gilesnę lankytojų ir klientų analizę, pastebėti kanalus, kuriuose pardavimai didžiausi. Rezultatai padės pasirūpinti aktualesniu turiniu klientams, kas padeda auginti pardavimus.

Dar viena laukiama naujiena – aktyviosios žinutės parduotuvėje arba push notifications (angl.). Šios žinutės padės užmegzti kontaktą su lankytojais ir atsakyti į jų klausimus be elektroninio pašto adresų.

 

2018-aisiais laukiama nemažai funkcijų ir atnaujinimų, kurios padės užmegzti ir išlaikyti santykius su klientais bei didinti pardavimus. Dar nesinaudojate Omnisend? Susisiekite ir aptarsime jums tinkamiausią variantą.

Originalų Omnisend įkūrėjo straipsnį apie 2018-ųjų metų naujienas galite perskaityti čia.

 

 

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(
Omnisend.lt

Marketingo el.paštu profesionalų komanda.