Įpusėjus rudeniui Soundest atsinaujino ir tapo Omnisend. Tačiau tai ne vienintelis pasikeitimas. Kartu pristatyta ir nemažai automatinių laiškų, kurių skaičius ateityje tikrai augs. Šie automatiniai laiškai skiriasi nuo buvusių anksčiau, kadangi nuo šiol galima keisti ne tik siunčiamų laiškų turinį, tačiau ir jų siuntimo laiką bei kiekį.

Kas pasikeitė?

Automation skiltyje nuo šiol galima kurti automatizuotus scenarijus keturiose laiškų grupėse:

1. Prenumeratoriais (angl. subscribers) paremti scenarijai: Pasveikinimo (Welcome) ir gimtadienio (Birthday)
2. Puslapio lankytojais (angl. shoppers) paremti scenarijai: Palikto krepšelio (Cart Recovery)
3. Pirkėjais (angl.buyers) paremti scenarijai: Užsakymo patvirtinimo (Order Confirmation)
4. Daugkartiniais pirkėjais (angl. repeat buyers) paremti scenarijai:  Klientų reaktyvacijos (Customer Reactivation) ir popirkiminiai (Order Follow-Up) laiškai.

Paverskite lankytojus pirkėjais su automatiniais laiškais

Kai tik pasirinksite norimą laišką – galėsite keisti jo nustatymus: redaguoti laiškų kiekį, siuntimo laikus. Taip pat, galima turėti kelis tuos pačius laiškus skirtingiems scenarijams (pvz. skirtingi Welcome laiškai atskiroms prenumeratos formoms). Tik būtinai įsitikinkite, kad laiškai nepersidengs ir tas pats gavėjas negaus jų kelių!

Svarbu: Šie automatiniai scenarijai yra galimi tik API v3 integracijoms.

Kaip tai panaudoti?

#1 Prenumeratoriams laiku išsiųskite gimtadienio sveikinimą.

Galbūt nežinojote, tačiau gimtadienio laiškai turi vidutinį 45% atidaromumą. Tai išties nemažas skaičius!

Gana nesunku suprasti, kodėl taip yra. Gimtadienio laiškai yra personalizuoti ir gavėjo supratimu siųsti tik jam. Prenumeratorius gavęs laišką paprastai būna geros nuotaikos ir linkęs pasidovanoti kažką sau – puiki proga jam nusiųsti specialų pasiūlymą!

Automatiniai laiškai leidžia nustatyti gimtadienio laiškų siuntimą ir juos pamiršti – gavėjai visuomet bus pasveikinti ir jums nereikės nuolat tuo rūpintis. Nustatymuose galėsite parinkti, kada bus išsiunčiami laiškai – kelios dienos prieš, per ar kelios dienos po gimtadienio. Žinoma, nepamirškite gimimo datų susirinkti – be jų nežinosime, kada pasveikinimus reikia siųsti!
Keletą gimtadienio sveikinimų pavyzdžių rasite čia.

 

#2 Nepamirškite kliento po pirkimo

Su Omnisend pirkusiems klientams galite išsiųsti laiškus po pirkimo: padėkoti už pirkimą, paprašyti nuomonės, o galbūt suteikti mažą dovaną kitam apsipirkimui. Tam išnaudokite popirkiminių (Order Follow-Up) laiškų galimybes.

Popirkiminiai laiškai padės gauti grįžtamąjį pirkėjų ryšį

Šis laiškas turėtų būti siunčiamas savaitė ar daugiau po pirkimo, kad gautumėte iš kliento grįžtamąjį ryšį ir galėtumėte padaryti kitus apsipirkimus dar malonesnius. Žinoma, tai tik rekomendacija, siuntimo laiką galėsite redaguoti ir pasirinkti jums labiausiai tinkantį!

 

#3 Susigrąžinkite neaktyvius pirkėjus

Klientų reaktyvacijos (Customer Reactivation) scenarijus gali jums padėti aktyvuoti klientą, kuris tam tikrą laiko tarpą nepirko jūsų parduotuvėje. Priminę apie savo produktus dar tada, kai klientas nepamiršo jūsų prekės ženklo, galite sulaukti puikių rezultatų.

Vidutinis pirkimo dažnumas gali padėti nuspręsti, kiek laiko praėjus nuo paskutinio pirkimo galima siųsti reaktyvacijos laišką. Žinoma, nepamirškite pridėti specialaus pasiūlymo, kad klientas jaustųsi vertinamas.

Automatiniai scenarijai padės klientą pasiekti tinkamu laiku ir taip dar labiau padidinti savo pardavimus. Išmėginkite!

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(
Omnisend.lt

Marketingo el.paštu profesionalų komanda.