Kodėl įvyksta e.pašto adresų atmetimai ir kaip sumažinti jų skaičių

Kas yra atmetimai ir kaip jų išvengti

2017-08-09 Gintarė Ragelytė

Analizuojant kampanijos siuntimo rezultatus galima matyti ne tik tuos vartotojus, kurie atsisakė gaunamų laiškų, juos atvertė ar paspaudė, tačiau taip pat ir tuos, kurie buvo atmesti. Atmetimų statistiką svarbu stebėti, kadangi didelis atmetimų skaičius gali turėti neigiamos įtakos laiškų pristatomumui ateityje. Taigi, šiame įraše – pagrindinės atmetimų priežastys ir kaip nuo jų apsisaugoti.

Skaityti daugiau

Testuokite laiško temą arba siuntėjo vardą, kuris variantas veikia geriau?

A/B testai naujienlaiškių kampanijoms: 5 idėjos, ką testuoti

2017-07-20 Omnisend.lt

Omnisend komanda pristato žadėtą funkciją – A/B testo galimybę siunčiamoms naujienlaiškių kampanijoms. Kuri laiško tema, siuntėjo vardas ir jo e.paštas veikia geriau? Dabar patikrinti galite paprastai, kelių mygtukų paspaudimais.

KAS YRA A/B TESTAS?
Šio testo principas yra labai paprastas. Dalis parinktos prenumeratorių bazės yra suskirstoma į dvi grupes: A ir B. A grupei yra siunčiamas vienas laiško variantas, o kitai – B. Po kiek laiko yra tikrinama, kuris laiškas buvo atidaromas geriau ir likusiems prenumeratoriams išsiunčiama laimėjusi kampanija.

KAIP VISKAS VEIKIA?
Norint pradėti testą, reikia kurti ne įprastą, tačiau A/B kampaniją. Jau pirmame žingsnyje galėsite parinkti, kokius kintamuosius testuosite bei juos įrašyti. Vėlesnėje eigoje, galėsite keisti ir testo nustatymus: kokiai daliai prenumeratorių laiškai bus išsiųsti, kada laimėjusį laišką gaus likusieji gavėjai. Išsiuntus laišką, po nustatyto laiko tarpo, bus automatiškai patikrinta, kurį variantą gavėjai atidarė geriau, o likusiai daliai gavėjų išsiųstas laimėjęs variantas. Žemiau galite matyti vieno iš galimų testų pavyzdį:

A/B testo pavyzdys

Detalesnį aprašymą anglų kalba rasite Omnisend pagalbos centre.

5 IDĖJOS A/B TESTAMS
Testuokite laiško temą su skirtingai perteiktomis nuolaidomis: eurais arba procentais. Taip žinosite, kuris ženklas rezultatus veikia geriau.
Vienoje laiško temoje naudokite emoji ikonėles, kitoje ne. Stebėkite, ar naudojant ikonėles atidarymai gerėja.
Išbandykite prenumeratoriaus vardo naudojimą temoje, jei tokius duomenis apie gavėjus turite. Matysite, ar panaudoti vardai turi įtakos laiškų atidarymams.
Vienoje temoje nurodykite pasiūlymo galiojimo laiką, kitoje ne. Ateityje žinosite, ar jūsų prenumeratorius veikia papildomi skatinimai pirkti.
Naudokite du siuntėjo vardus: vieną asmeninį (pvz.: „Laura iš XX įmonės“), kitą bendrinį („XX įmonė“). Stebėkite, kuris variantas skatina atidaryti laiškus labiau. Šiuo  atveju reikėtų pakeisti ir siuntėjo el.pašto adresus (pavyzdžiui, laura@xx.lt ir info@xx.lt).
Galimų testavimo variantų yra įvairių, daugiau pavyzdžių galite rasti čia.

KADA VERTA TESTUOTI?
A/B testai greičiausiai bus neveiksmingi, jei prenumeratorių bazės apimtis yra vos keli šimtai kontaktų. Kad rezultatai būtų patikimi, gavėjų testuojamose grupėse turėtų būti bent 2 000. Esant mažesniam gavėjų kiekiui, verta yra pasinaudoti Campaign Booster funkcija (pakartotinio laiško siuntimo funkcija, kuomet neskaičiusiems gavėjams laiškas yra siunčiamas dar kartą su kita antrašte).

Originalus straipsnis – čia.

Išnaudokite automatinius laiškus pasveikinant naujus prenumeratorius!

4 pasveikinimo laiškų idėjos naujiems jūsų prenumeratoriams

2017-06-20 Gintarė Ragelytė

Jau esamas ar potencialus klientas, užsisakydamas naujienlaiškį, parodo susidomėjimą Jūsų produktu ar paslauga, todėl nedelsiant reikia suteikti jam grįžtamąjį ryšį. Pats geriausias būdas tą padaryti – pasveikinti užsiprenumeravus. Pasveikinimo laiškai (angl. k. welcome emails) yra ženkliai geriau atidaromi ir generuoja 6 kartus daugiau pajamų, nei įprasti naujienlaiškiai, todėl juos verta išnaudoti.

Welcome laiškuose galima akcentuoti svarbiausią informaciją, kurios galbūt prenumeratorius nepastebėjo puslapyje. Tai gali būti pristatymo sąlygos, įmonės ar konsultanto kontaktiniai duomenys, asortimento pristatymas ir panašiai. Omnisend siūlo galimybę siųsti vieną arba tris pasveikinimo laiškus. Pastaruoju atveju, klientui galima pateikti daugiau jam aktualios informacijos apie įmonę ir prekes, taip jį paskatinant apsilankyti vėl. Tyrimai rodo, kad serijos pasveikinimo laiškų sugeneruoja 23% daugiau užsakymų nei vienkartiniai pasveikinimo laiškai. Štai keletas idėjų, ką galite juose panaudoti.

1. SUPAŽINDINIMAS SU PERSONALU
Pasveikinimo laiškuose galima pristatyti konsultantus, kurie bendraus su klientu užsakymo vykdymo metu ar kilus klausimams. Taip vartotojas žino, kad turės kur kreiptis kilus bent menkiausiam neaiškumui. Be to, suteiktas asmeninis kontaktas kuria patikimos įmonės įvaizdį. Patogupirkti.lt naudojasi šia taktika ir pristato savo darbuotoją bei jo komentarą:

Kaip patogupirkti.lt išnaudoja Soundest pasveikinimo laiškus

 

2. PRIVALUMAI, KURIUOS GAUNA PIRKĖJAI
Intymipagunda.lt vaizdžiai parodo naujam prenumeratoriui, kokias naudas jis gaus, įsigydamas prekes šioje parduotuvėje.

Kaip intymipagunda.lt išnaudoja Soundest Welcome laiškus

Informacija pateikta glaustai, naudojant ikonas ir trumpus sakinukus, todėl prenumeratorius greitai peržvelgęs tekstą supranta narystės naudą.
Susidomėjęs, gali gauti daugiau informacijos, paspaudęs vieną iš nukreipiančių mygtukų.

3. NUOLAIDOS KODAS PIRMAM APSIPIRKIMUI
Nuolaidos kodas yra vienas veiksmingiausių būdų paskatinti prenumeratorių įsigyti jam patikusią prekę. Jei iki laiško dar buvo dvejonių – gavus, kad ir mažą nuolaidą, tai bus postūmis bent sugrįžti į parduotuvę ir prekes apžiūrėti dar kartą. Krinona.lt pasveikina savo prenumeratorius ir dovanoja nuolaidą pirmam apsipirkimui:

4. AKTUALIŲ TEMŲ PRISTATYMAS
Douglas.lt ne tik pateikia nuolaidos kodą, tačiau taip pat vardija temas, kurios galėtų sudominti prenumeratorius. Paprastai puslapio lankytojai neišnaršo viso puslapio ir didelė tikimybė, kad dalies turinio net nepastebi. Pasveikinimo laiškas puikus būdas pristatyti temas ar produktų rūšis, kurias jis galbūt praleido.

Douglas.lt naudojamo Welcome laiško pavyzdys

Taigi, informacija pasveikinimo laiškuose gali būti labai įvairi – išbandykite! Daugiau idėjų, ką galima talpinti Welcome ir Welcome Series laiškuose rasite čia.

Beje, Welcome laiškai yra siunčiami gavėjams, kurie įveda savo e.pašto adresą į vieną iš Omnisend formų. Galite rinktis iš kelių formų variantų, o nuo šiol ir formą-žaidimą – Wheel of Fortune!

Laimės ratas - nauja galimybė rinkti prenumeratorius Soundest klientams!

Žaidimas puslapio lankytojams – suk ratą ir laimėk!

2017-05-29 Omnisend.lt

Norintiems didinti savo prenumeratorių gretas, puiki žinia iš Omnisend. Pristatome jums naują ir interaktyvią prenumeratos formą – Wheel of Fortune (liet. Laimės ratas). Puslapio lankytojai galės išmėginti savo jėgas loterijoje, o tai puikus būdas paskatinti juos palikti savo elektroninio pašto adresą jums.

Šią formą visi Premium+ plano naudotojai gali išmėginti jau dabar. Wheel of Fortune galima naudoti taip pat ir su kitomis turimomis prenumeratos formomis, taigi rinktis vienos nereikės.

KAIP ŠI FORMA VEIKIA?
Wheel of Fortune forma kviečia gavėjus įvesti tam tikrą informaciją apie juos (el.pašto adresą, vardą, gimimo datą ar pan.) ir už tai bandyti savo laimę sukant ratą su prizais. Pastarieji gali būti labai įvairūs: skirtingo dydžio nuolaidos, nemokamas pristatymas ir pan.

Forma, panašiai kaip ir Signup Box, turi nedidelę juostelę, kurios rodymo vietą puslapyje galima pasirinkti. Taip pat, keisti galima ir Wheel of Fortune atsiradimo scenarijų, puslapius, kuriuose forma bus rodoma.

Kaip veikia Laimės ratas?

Svarbu prisiminti tai, kad Omnisend nuolaidos kodų parduotuvėje nekuria. Taigi, prieš talpinant juos laimės rate, pirmiausia kodukus reikėtų susikurti parduotuvėje.

Taip pat, šiame žaidime nėra pralaimėtojų – visi sukimai yra laimingi! Lankytojas jau paliko savo pašto adresą, kodėl gi jo nepradžiuginus? Kiekvieno laimingo laukelio išsukimo dažnį galėsite pasirinkti individualiai.

Detalią instrukciją anglų kalba, kaip pritaikyti Wheel of Fortune formą pagal savo poreikius rasite čia. Kilus klausimams – kreipkitės.

Sertifikavimo paslaugų dizaino kūrimas

2017-04-19 Omnisend.lt

UAB ,,Soundest“ įgyvendina projektą netechnologinių inovacijų sukūrimas pritaikant originalius dizaino paslaugų sprendimus (Projekto Nr.
03.3.1-LVPA-K-838-01-0266)

Projekto tikslas – sertifikavimo paslaugų dizaino sukūrimas

Projekto uždaviniai – sukurti sertifikavimo paslaugų dizainą.

Projektu siekiama optimizuoti UAB „Soundest“ konsultacinių paslaugų teikimo procesą įdiegiant verslo modelio ir rinkodaros inovacijas, kurios leistų teikti konsultacines paslaugas pigiau nei dabartiniame etape bei pasauliniu mastu. Tam būtina sukurti patogią elektroninę aplinką paslaugų teikimui.

Šiam tikslui bus sukurtas sertifikavimo paslaugų dizainas:

– Sertifikavimo ženklas (angl. certifikaction wordmark)

– Pasiruošimo sertifikuoti savarankiško pasitikrinimo aplinka (angl. certification self-assessment environment)

– Duomenų sertifikavimui pateikimo forma (angl. certification application)

– Sertifikavimo ekspertinio vertinimo aplinka (angl. certification evaluation environmnet)

– Sertifikavimo rezultatų puslapis (angl. certification listing).

Sukūrusi naujas paslaugas, UAB ,,Soundest” galėtų sėkmingai konkuruoti rinkoje, klientams būtų galima pasiūlyti įvairesnių el. rinkodaros savitarnos sprendimų, kuriuos jie galėtų prisitaikyti pagal savo įmonės poreikį ir taip sėkmingai pritraukti naujus klientus ir tuo pasekoje generuotų įmonės pajamas. Šie inovatyvūs netechnologiniai paslaugų sprendimai taip pat sumažins laiko sąnaudas, bus efektyviau išnaudojamas klientų laikas, bus greičiau sugeneruojama norima paslauga, todėl UAB ,,Soundest” bus konkurencingesnė rinkoje, labiau patenkins klientų poreikius.

Projekto išlaidų suma – 15 100 Eur

Projektui skirtas finansavimas – 9 060 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2018-10-12

Kuriame Lietuvos ateitį

 

 

Paslaugos dizaino sukūrimas

2017-04-19 Omnisend.lt

UAB „Soundest“ įgyvendina projektą netechnologinių inovacijų sukūrimas pritaikant originalius dizaino paslaugų sprendimus 3 Projekto Nr. 03.3.1-LVPA-K-838-01-0243
Projekto tikslas – sukurti paslaugos dizainą skirtą lipdukų suteikimui/išdavimui ir keitimui į prizus

Projekto uždaviniai – sukurti lipdukų suteikimo/išdavimo ir keitimo į prizus paslaugos dizainą.

UAB „Soundest“ ketina sukurti verslo modelio inovacija pagrįstą skaitmeninių lipdukų paslaugą. Šia paslauga besinaudojančios el. parduotuvės galės savo potencialiems ir esamiems pirkėjas išduoti skaitmeninius lipdukus, juos apskaityti, keisti į prizus ar nuolaidas. O pirkėjai, naudodamiesi paslauga, galės rinkti lipdukus, juos kaupti ir keisti į prizus ar nuolaidas.

Ši paslauga leis mažoms ir vidutinėms el. prekybos įmonėms pritaikyti tradicinėje prekyboje naudojamus pirkėjų lojalumo skatinimo metodus skaitmeninėje erdvėje. Tai būtų naujovė rinkoje ir taptų Pareiškėjo konkurenciniu pranašumu. Kadangi dauguma Pareiškėjo klientų yra iš užsienio šalių, pajamų didėjimas kartu reikštų ir aukštos pridėtinės vertės eksporto augimą, taip pat aukštos pridėtinės vertės darbo vietų Lietuvoje sukūrimą, bei išlaikymą.

Projekto išlaidų suma – 21 900 Eur

Projektui skirtas finansavimas – 10 000 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2018-10-12

Kuriame Lietuvos ateitį

 

 

Kitas
Ankstesnis