El.marketingo naujienos, kurias pravartu žinoti kiekvienam

Ką verta žinoti naujienlaiškių siuntėjams 2017-aisiais metais

2017-03-02 Gintarė Ragelytė

Pastaruoju metu marketingo el.paštu bendruomenė sulaukė nemažai naujienų, kurias vertėtų žinoti naujienlaiškius klientams siunčiantiems specialistams. Keletas svarbiausių pokyčių, kuriuos paskelbė Gmail:

– Pagaliau įvyko tai, ko laukėme ne vienus metus – Gmail programėlė mobiliuosiuose telefonuose pradeda palaikyti mažesnei rezoliucijai pritaikytus naujienlaiškius! Skaityti daugiau

Pamesto krepšelio arba cart recovery laiškai

Susigrąžinkite pirkėjus su palikto krepšelio laiškais

2017-02-28 Gintarė Ragelytė

Neretai sulaukiu klausimų, kaip veikia palikto krepšelio laiškai, kuo skiriasi laiškų serija nuo vieno laiško, kam jie yra siunčiami? Taigi, šiame įraše – trumpai apie Omnisend teikiamą palikto krepšelio laiškų funkciją.

Palikto krepšelio laiškai (angl. cart recovery) yra siunčiami vartotojams, kurie el.parduotuvėje susideda prekes į krepšelį, tačiau dėl įvairių priežasčių nepabaigia pirkimo. Po kurio laiko, jie gauna priminimą į savo el.pašto dėžutę su prekėmis, kurias paliko. Kas trečias vartotojas, atsidaręs tokį laišką – galiausiai prekes įsigyja.

Šie palikto krepšelio laiškai yra siunčiami tiems klientams, kurie naršyklėje turi įrašytą Omnisend sausainiuką (angl. cookie). Jis įrašomas tuomet, kai vartotojas:
– registruojasi parduotuvėje ar viename iš pirkimo žingsnių palieka savo el.pašto adresą;
– arba užsako naujienlaiškį vienoje iš Omnisend prenumeratos formų;
– arba atkeliauja į puslapį iš gauto naujienlaiškio.

Sužinojus vartotojo el.pašto adresą vienu iš šių metodų – jam nebaigus pirkimo yra siunčiamas palikto krepšelio laiškas. Svarbu paminėti tai, kad vartotojas gaus laišką net ir tuo atveju, jei savo el.pašto adresą paliks šiandien, o krepšelį – dar kartą į parduotuvę užsukęs rytoj.

KIEK LAIŠKŲ  VERTĖTŲ SIŲSTI?
Omnisend galite rinktis, kiek laiškų vartotojams, palikusiems krepšelį, norite siųsti: vieną ar tris. Vienas yra siunčiamas valanda po pametimo, o trys – praėjus 1, 12 ir 24 valandoms po pametimo. Visais atvejais grįžus į parduotuvę ir atlikus pirkimą, laiškų siuntimas yra nutraukiamas.

Pamesto krepšelio laiškai siunčiami 1, 12 ir 24 valandos po pametimo

Paprastai laiškų serijos sugeneruoja iki 131% daugiau užsakymų lyginant su vienu laišku, todėl rezultatų pasieksite geresnių. Žinoma, kiekvienas laiškas turėtų būti skirtingas. Trūksta idėjų, kokią informaciją talpinti ar nežinote, kelių laiškų siuntimą reikėtų pasirinkti? Rašykite gintare.ragelyte@nfq.lt – patarsiu!

Kodėl verta siųsti palikto krepšelio laiškus?

SaleCycle atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad 2016-aisiais metais buvo palikta daugiau nei 74%  krepšelių. Tai reiškia, kad el.parduotuvės neteko 7 iš 10 potencialių klientų, kurie ketino apsipirkti. Krepšelio pametimo priežasčių gali būti įvairių, tačiau su tinkama žinute vartotojui – jį galite susigrąžinti. Tuo labiau, kad beveik 50% pamesto krepšelio laiškų yra atidaromi, o 1 iš 3 atidariusių – galiausiai paliktas prekes įsigyja. Infografiką su patarimais, kokią informaciją tokiuose laiškuose siųsti rasite čia.

Jei palikto krepšelio laiškų dar nenaudojate ir svarstote, ar pradėti – galite preliminariai apskaičiuoti, kiek papildomai uždirbtumėte pradėję siųsti priminimus: www.nepraraskpirkejo.lt.

Sėkmės susigrąžinant pirkėjus!

Ar reikalingos animacijos naujienlaiškiuose?

Animacijos laiškuose – naudoti ar ne?

2017-01-05 Gintarė Ragelytė

Daugelis el.pašto rinkodaros blogerių bei naujienlaiškius siunčiančių įmonių darbuotojų įvardija animaciją kaip vieną geriausių būdų pritraukti prenumeratoriaus dėmesį. Be to, animacijos leidžia parodyti prenumeratoriui savo platų asortimentą, palyginti produktą su kitu ar pavaizduoti, kaip juo naudotis. Žinoma, judančios nuotraukos elektroniniuose laiškuose turi ir keletą trūkumų. Taigi, naudoti jas ar ne?

Vienas pagrindinių animacijų trūkumų –  ne visos pašto programos jas rodo. Tarkime, Outlook versijos nuo 2007-ųjų metų bei Windows Phone 7 rodo tik pirmąjį animuoto paveiksliuko kadrą. Gera žinia ta, jog Lietuvoje labiausiai paplitę Gmail ir Yahoo el. pašto klientai animacijas rodo, kaip ir iOS bei Android pašto programos. Be to, užtenka parinkti tinkamą pirmąjį paveikslėlio kadrą, kad būtų galima pamiršti programas, nerodančias animacijų. Tarkime, Jack Spade:

Pavyzdys kaip Jack Spade naudoja animuotą paveikslėlį naujienlaiškyje

Animuotas paveikslėlis kairėje, pirmasis kadras – dešinėje

Kitas trūkumas yra didelis GIF paveiksliukų dydis. Įkėlę daug vietos užimančius paveiksliukus, rizikuojate, jog jie apsunkins laiško užkrovimą, ypač mobiliuosiuose telefonuose. Tačiau didelių GIF paveiksliukų galima išvengti animuojant tik nedidelę dalį paveiksliuko. Pavyzdžiui:

GIF paveikslėlio naudojamo naujienlaiškyje pavyzdys

TATTLY naudojamo gif paveikslėlio naujienlaiškyje pavyzdys

Taigi, šie menki trūkumai neturėtų atbaidyti nuo animacijų naudojimo, ypač, jei keliais kadrais galite perteikti klientams svarbią informaciją. Atminkite, kad prenumeratoriaus dėmesio turite vos kelias sekundes, todėl šį laiką būtina išnaudoti tinkamai. Keli patarimai ieškant idėjų, kaip panaudoti animacijas laiškuose:

Turbūt žinote, kad video formatai laiškuose nėra palaikomi. Tačiau animuotas paveikslėlis su Play ikona gali puikiai apibendrinti filmuotos medžiagos turinį ir padėti prenumeratoriui nuspręsti, ar jis nori video žiūrėti, ar ne. DANIJA pavyzdys.
Jei norite pavaizduoti animuotame paveikslėlyje savo prekių asortimentą, būtinai apgalvokite, kur paveikslėlis nuves ant jo paspaudusį klientą. Jei į vienos prekės puslapį (nors pavaizduotos kelios) – galite tik padidinti atmetimų skaičių, tačiau taip ir nesulaukti norimo rezultato. Tokiais atvejais naudokite prekių sąrašo puslapį, kuriame būtų iškart matomos visos pavaizduotos prekės. Jei tokio neturite – paveikslėlyje galite vaizduoti vienos prekės spalvas, kaip ji atrodo apsukta iš visų pusių, nešiojimo ar naudojimo būdus:

Nuplėšiamų kelnių panaudojimo būdas animuotame paveikslėlyje

Sportinės avalynės savybės animuotame paveikslėlyje

Animacija nebūtinai turi būti naudinga, tai gali būti tiesiog smagus būdas pasveikinti savo klientus:

Smagus GIF paveikslėlio naujienlaiškyje panaudojimo būdas

Dar vienas puikus pavyzdys – čia.

Keli online įrankiai, kuriuos galite panaudoti animacijų kūrimui:

  • GIFMaker.me
  • GIFMaker.org
  • Picasion.com
  • GIPHY
  • Omnisend video kūrimo įrankis – Omnisend šablonuose rasite bloką Video, kuriame filmukus iš Youtube galite paversti animuotu GIF paveikslėliu su Play ikonėle!
    Animacijas naudoti labai paprasta. Kurdami naujienlaiškį, vietoje įprastai naudojamų JPG ar PNG nuotraukų įkelkite sukurtą GIF paveikslą ir.. voila! Kilus klausimams – susisiekime.
Susipažinkite su naujo Soundest redaktoriaus galimybėmis

Susipažinkite su naujuoju Omnisend redaktoriumi

2016-12-14 Omnisend.lt

Greičiausiai jau pastebėjote, kad kuriant naujus laiškus Omnisend paskyroje atsirado galimybė pasirinkti dar vieną šabloną pavadinimu London, kuris keičia ankstesnius standartinius Omnisend šablonus. Jis ypatingas tuo, kad yra sukurtas naujuoju redaktoriumi, kuris yra greitesnis ir tobulesnis už savo pirmtaką. Šablonas rengtas atsižvelgiant į naujausias naujienlaiškių dizaino tendencijas bei klientų pasiūlymus, todėl jame rasite didesnę funkcijų ir pasirinkimų įvairovę.
Skaityti daugiau

Naujienlaiškis su unikaliu nutrynimo bloku

Kas yra Scratch Card?

2016-12-08 Gintarė Ragelytė

Scratch Card – unikalus Omnisend šablonas, kurio pagalba lengvai galite sukurti loteriją savo gavėjams. Kokį žaidimą sugalvosite – priklauso tik nuo jūsų pačių, kadangi visi tekstai paprastai redaguojami. Kelios idėjos kaip Scratch Card galima išnaudoti:

  • Pasiūlyti laimėti nuolaidos kodą/nemokamą pristatymą/dovanėlę;
    Po nutrinamu laukeliu paslėpti įkvepiančią idėją ar citatą, kuri priverstų Jūsų gavėjus nusišypsoti ir apsilankyti parduotuvėje.

KAIP TAI VEIKIA?

Siunčiate laišką gavėjams su loterija, jie nutrina interaktyvų laukelį ir laimi!

KAIP SUSIKURTI SCRATCH CARD KAMPANIJĄ?
Prisijungus prie paskyros, spauskite Create campaign +, įveskite laiško temą, pavadinimą ir kitame žingsnyje pasirinkite Scratch Card šabloną.
Spustelkite ant Scratch Card bloko ir dešinėje pamatysite redagavimo langą, kuriame galėsite pasirinkti:

  • Koks tekstas bus matomas gavėjams prieš trynimą bei nutrynus laukelį?
    Kiek procentų gavėjų taps laimėtojais ( pvz. visi, 90%, 80% ir pan.)?
    Kokį logotipą naudoti (tokį pat, kaip laiške, ar naują)?
    Ar siųsti laimėtojams priminimo tekstą apie laimėjimą, jei taip, tai kokį?
    Į kokį puslapį ves Scratch Card puslapyje esantis mygtukas bei koks bus jo tekstas?

Į nurodytus laukelius įveskite tekstą, kaip loterijos laiškas gavėjams turėtų atrodyti

Išsaugokite bloką, atsisiųskite sau testinį laišką ir funkciją galėsite išbandyti patys!

P.S. Pasirinkus mažiau nei 100% laimėtojų skaičių, visą laimėtojų sąrašą galėsite peržiūrėti prie kampanijos ataskaitų (Campaign Reports -> Activity -> Drop down -> Winners).

Naujienų siuntimas dar niekada nebuvo toks įdomus! Nelaukite rytojaus, šią kampaniją galite išbandyti jau dabar. Kilus klausimams susisiekite su mumis.

2016 metų naujienlaiškių siuntimo rezultatų apžvalga

El.komercijos marketingo statistika 2016

2016-11-30 Omnisend.lt

Soundest pristato šiais metais atliktą klientų siųstų naujienlaiškių statistikos apibendrintą apžvalgą, kuri galbūt pagelbės naujienlaiškių kūrimo metu.

Ji sudaryta įvertinus 15000 aktyvių internetinių parduotuvių naujienlaiškių siuntimo rezultatus. Didžioji dalis šių parduotuvių veikia Jungtinėse Amerikos Valstijose, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje bei Indijoje, tačiau apibendrintus rezultatus galima pritaikyti ir Lietuvos rinkai. Skaityti daugiau

Kitas