Neretai sulaukiu klausimų, kaip veikia palikto krepšelio laiškai, kuo skiriasi laiškų serija nuo vieno laiško, kam jie yra siunčiami? Taigi, šiame įraše – trumpai apie Omnisend teikiamą palikto krepšelio laiškų funkciją.

Palikto krepšelio laiškai (angl. cart recovery) yra siunčiami vartotojams, kurie el.parduotuvėje susideda prekes į krepšelį, tačiau dėl įvairių priežasčių nepabaigia pirkimo. Po kurio laiko, jie gauna priminimą į savo el.pašto dėžutę su prekėmis, kurias paliko. Kas trečias vartotojas, atsidaręs tokį laišką – galiausiai prekes įsigyja.

Šie palikto krepšelio laiškai yra siunčiami tiems klientams, kurie naršyklėje turi įrašytą Omnisend sausainiuką (angl. cookie). Jis įrašomas tuomet, kai vartotojas:
– registruojasi parduotuvėje ar viename iš pirkimo žingsnių palieka savo el.pašto adresą;
– arba užsako naujienlaiškį vienoje iš Omnisend prenumeratos formų;
– arba atkeliauja į puslapį iš gauto naujienlaiškio.

Sužinojus vartotojo el.pašto adresą vienu iš šių metodų – jam nebaigus pirkimo yra siunčiamas palikto krepšelio laiškas. Svarbu paminėti tai, kad vartotojas gaus laišką net ir tuo atveju, jei savo el.pašto adresą paliks šiandien, o krepšelį – dar kartą į parduotuvę užsukęs rytoj.

KIEK LAIŠKŲ  VERTĖTŲ SIŲSTI?
Omnisend galite rinktis, kiek laiškų vartotojams, palikusiems krepšelį, norite siųsti: vieną ar tris. Vienas yra siunčiamas valanda po pametimo, o trys – praėjus 1, 12 ir 24 valandoms po pametimo. Visais atvejais grįžus į parduotuvę ir atlikus pirkimą, laiškų siuntimas yra nutraukiamas.

Pamesto krepšelio laiškai siunčiami 1, 12 ir 24 valandos po pametimo

Paprastai laiškų serijos sugeneruoja iki 131% daugiau užsakymų lyginant su vienu laišku, todėl rezultatų pasieksite geresnių. Žinoma, kiekvienas laiškas turėtų būti skirtingas. Trūksta idėjų, kokią informaciją talpinti ar nežinote, kelių laiškų siuntimą reikėtų pasirinkti? Rašykite gintare.ragelyte@nfq.lt – patarsiu!

Kodėl verta siųsti palikto krepšelio laiškus?

SaleCycle atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad 2016-aisiais metais buvo palikta daugiau nei 74%  krepšelių. Tai reiškia, kad el.parduotuvės neteko 7 iš 10 potencialių klientų, kurie ketino apsipirkti. Krepšelio pametimo priežasčių gali būti įvairių, tačiau su tinkama žinute vartotojui – jį galite susigrąžinti. Tuo labiau, kad beveik 50% pamesto krepšelio laiškų yra atidaromi, o 1 iš 3 atidariusių – galiausiai paliktas prekes įsigyja. Infografiką su patarimais, kokią informaciją tokiuose laiškuose siųsti rasite čia.

Jei palikto krepšelio laiškų dar nenaudojate ir svarstote, ar pradėti – galite preliminariai apskaičiuoti, kiek papildomai uždirbtumėte pradėję siųsti priminimus: www.nepraraskpirkejo.lt.

Sėkmės susigrąžinant pirkėjus!

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(