Norint turėti kuo geresnius rezultatus, reikia naudotis visais įmanomais būdais palaikyti ryšį su savo kontaktais. Dėl šios priežasties džiaugiamės galėdami pristatyti dar vieną kanalą, kuriuo galite bendrauti su savo klientais – trumpąsias SMS žinutes.

Naujoji funkcija leis pasiekti klientus visur, kur jie yra, bet kuriuo metu, todėl būsite labiau užtikrinti, kad reikalinga informacija juos pasiekė.

Be to, tyrimai rodo, kad 94% visų SMS žinučių yra perskaitomos 5 minučių laikotarpyje nuo jų gavimo. Nuostabi galimybė informuoti savo klientą, tiesa? Nepaisant to, daugelis e-komercijos projektų SMS marketingu nesinaudoja ir taip praranda galimybę uždirbti daugiau.

 

Daugiau apie Omnisend SMS marketingo funkciją

Omnisend siūlo siųsti ne tik įprastas žinučių kampanijas, tačiau išnaudoti trumpuosiuos pranešimus ir automatinėse sekose.

Pastebėsite, kad siųsti SMS žinutes Omnisend įrankiu yra gana nesudėtinga. Be to, kadangi tekstinėse žinutėse naudojamų simbolių skaičius yra ribojamas, jūsų įterptos nuorodos bus automatiškai trumpinamos. Analizuosite rezultatus paprastai – nuorodose bus įterpiami ir Google Analytics parametrai, todėl žinosite, kurie lankytojai atkeliavo iš siųsto SMS.

SMS priminimas dėl palikto krepšelio su Omnisend

Tiksli suma, kuri jums bus nuskaičiuota už SMS žinutes priklauso nuo to, kiek jų išsiųsite ir gavėjo šalies. Visą sąrašą palaikomų šalių su žinučių kainomis galite rasti paskyros nustatymuose: Account > Billing > SMS pricing.

Tam, kad galėtumėte siųsti žinutes, jums reikės įsigyti kreditų. Kreditai yra naudojami siunčiant žinutes. Nepanaudojus kreditų einamąjį mėnesį, jie niekur nedingsta ir persikelia į kitą. Pabaigus kreditus juos galite vėl papildyti paskyroje Account > Billing > Pricing plan > Refill ad credits.

 

Kelios galimybės kaip išnaudoti SMS funkciją

Jei svarstote nuo ko pradėti – keletas idėjų, kaip tekstines žinutes galite išnaudoti.

1. Patvirtinimo žinutės (automatinis pranešimas).
Nuolatinis kontakto su klientais palaikymas leidžia tvirtinti tarpusavio santykius ir taip kurti vartotojų lojalumą. Dėl šios priežasties informaciniai pranešimai (užsakymo, atšaukimo, išsiuntimo patvirtinimai) gali būti itin naudingi.

2. Palikto krepšelio priminimas (automatinis pranešimas).
Naršant internete lengva prarasti dėmesį. Dėl šios priežasties net ir susidėjus prekes į krepšelį, pirkimą dažnai galime užmiršti atlikti. Priminkite savo vartotojams tai, ką jie užmiršo ir džiaukitės net iki 20% didesniais pardavimais.

3. Trumpo galiojimo pasiūlymas
Turite riboto laiko pasiūlymą apie kurį reikalinga pranešti tuoj pat? Naujienlaiškis gali būti perskaitytas tik po kurio laiko, tačiau SMS žinutę didžioji dalis vartotojų perskaitys iškart po gavimo.

SMS žinutės trumpo galiojimo išpardavimams. Informuokite savo klientus iš karto!4. Gimtadienio pasveikinimas (automatinis pranešimas).
Turbūt visi mėgstame gauti dovanas. Gimtadienis puiki proga pasveikinti klientą ir pamaloninti jį maža dovanėle.

5. Klientų reaktyvacija (automatinis pranešimas).
Jei ilgą laiką klientas neapsilanko jūsų parduotuvėje, greičiausiai jį prarasite. Priežasčių, kodėl taip įvyksta gali būti įvairių. Galbūt jo pašto adresas pasikeitė, laiškų negauna ir apie jus tiesiog pamiršo? Priminkite apie save SMS žinute, kaip tik tuo laiku, kuomet prekę reikia įsigyti vėl.

Scenarijų gali būti įvairių, reikia tik išbandyti!

 

Domitės marketingo el.paštu naujienomis?
Prisijunkite prie mūsų ir gaukite naujienas skirtas specialiai el.parduotuvėms kartą per mėnesį!
Ačiū už prenumeratą.
Įrašykite savo el.pašto adresą!!
El.pašto adresas neteisingas. Patikrinkite.
Kažkas ne taip! :(
Omnisend.lt

Marketingo el.paštu profesionalų komanda.