Main meniu
Main meniu
AUDITORIJOS SINCHRONIZAVIMAS REKLAMOMS

Pasiekite savo kontaktus „Facebook“ ir „Google“

Integruotas Omnisend prenumeratorių sinchronizavimas leidžia efektyviau išnaudoti reklamas „Facebook“ ir „Google“ platformose.

Sukurti paskyrą

Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.

Highly rated & popular with merchants in USA

Pasiruoškite reklamai be slapukų

Omnisend vartotojų sinchronizavimas sudaro tikslinę auditoriją „Facebook“ ir „Google“ reklamoms, naudojant kontaktų el.pašto adresus, ne slapukus.

#01
Nereikia jokių failų

Sinchronizuokite Omnisend segmentus su reklamų paskyromis keliais paspaudimais ir pamirškite apie rankinį darbą su eksportuotais failais.

#02
Itin tikslūs segmentai

Išnaudokite turimą informaciją apie kontaktus ir kurkite specifinius, duomenimis grįstus segmentus.

#03
Naujausia auditorija

Kitaip nei kiti paslaugų teikėjai, Omnisend sinchronizuoja duomenis su „Facebook“ kas 5-15 minučių, todėl auditorija visuomet atnaujinta ir aktuali.

Paprasta ir aiški kainodara

Mūsų SMS žinučių kainodara pagrįsta kreditų prenumeratos sistema – šiuos kreditus galite naudoti ir SMS, ir MMS žinutėms siųsti. Pradėti, papildyti ar atšaukti savo SMS kreditų prenumeratą galite bet kada.

Paprasta ir aiški kainodara
Patikrinti
„Facebook Custom Audiences“

Jūsų Omnisend segmentai automatiškai sinchroniziuojami su "Facebook" reklamų paskyra kaip pasirinktinė auditorija („Custom Audiences“). Galite rodyti šiems segmentams reklamas "Facebook" ir "Instagram" tinkluose..

Patikrinti
„Google Customer Match“

Omnisend segmentai automatiškai sinchronizuojami su „Google Ads“ paskyra ir gali būti naudojami kaip atitinkančių klientų („Customer Match“) auditorijos. Galite rodyti jiems reklamas „Google“ paieškoje, svetainių reklaminiuose skydeliuose, „Gmail“ ir „YouTube“.

Pasinaudokite mūsų galingu segmentavimu

Neapsiribokite „visų klientų“ auditorija ir nukreipkite žinutes tiksliniems vartotojams, naudodami mūsų lankstų, į el. prekybą orientuotą segmentavimą. Segmentuokite pagal apsipirkimo istoriją, klientų gyvavimo ciklo etapus ir daugiau kintamųjų, kad sukurtumėte vertingus, daug konversijų generuojančius segmentus.

Pasinaudokite mūsų galingu segmentavimu

Tikslesnis reklamų taikymas

Icon 1
Nukreipkite kontaktus iš naujo

Padidinkite savo pasiekiamumą ir konversijas rodydami reklamas įvairiuose kanaluose tik mažiau aktyviems arba patiems naujausiems klientams.

Icon 2
Sukurkite išmanesnius panašių vartotojų segmentus

Panaudokite savo klientų duomenis ir sinchronizuokite juos su „Facebook“ arba „Google“, kad rastumėte daugiau panašių ir vertingų klientų.

Icon 3
Sumažinkite klientų pritraukimo išlaidas

Optimizuokite klientų pritraukimo išlaidas, nerodydami reklamų segmentams, kuriuose nauji kontaktai neseniai atlikę pirkimą.