Home Home Home
AUDITORIJOS SINCHRONIZAVIMAS REKLAMOMS

Pasiekite savo kontaktus
„Facebook“ ir „Google“
nenaudodami slapukų

Integruotas Omnisend prenumeratorių sinchronizavimas leidžia efektyviau išnaudoti reklamas „Facebook“ ir „Google“ platformose.
IŠBANDYKITE NEMOKAMAI
Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.

based on 5,000+ reviews on

Pasiruoškite reklamai be slapukų

Omnisend vartotojų sinchronizavimas sudaro tikslinę auditoriją „Facebook“ ir „Google“ reklamoms, naudojant kontaktų el.pašto adresus, ne slapukus. Tai reiškia, kad galėsite toliau segmentuoti ir taikyti į skirtingas auditorijas net po to, kai „Google“ nutrauks slapukų palaikymą 2022 m. pabaigoje.
  • Nereikia jokių failų

    Sinchronizuokite Omnisend segmentus su reklamų paskyromis keliais paspaudimais ir pamirškite apie rankinį darbą su eksportuotais failais.

  • Itin tikslūs segmentai

    Išnaudokite turimą informaciją apie kontaktus ir kurkite specifinius, duomenimis grįstus segmentus.

  • Naujausia auditorija

    Kitaip nei kiti paslaugų teikėjai, Omnisend sinchronizuoja duomenis su „Facebook“ kas 5-15 minučių, todėl auditorija visuomet atnaujinta ir aktuali.

Sklandžiai kontaktuokite keliais kanalais

Sujunkite Omnisend el. pašto, SMS ir naršyklės „Push“ pranešimų kanalus su „Facebook“ ir „Google“ auditorijos sinchronizavimu ir sukurkite sėkmingas daugiakanalės rinkodaros kampanijas. Pagerinkite pasiekiamumą, padidinkite pranešimų dažnumą ir džiaukitės iki 4 kartų didesnėmis konversijomis.
  • „Facebook Custom Audiences“

    Jūsų Omnisend segmentai automatiškai sinchroniziuojami su "Facebook" reklamų paskyra kaip pasirinktinė auditorija („Custom Audiences“). Galite rodyti šiems segmentams reklamas "Facebook" ir "Instagram" tinkluose.

  • „Google Customer Match“

    Omnisend segmentai automatiškai sinchronizuojami su „Google Ads“ paskyra ir gali būti naudojami kaip atitinkančių klientų („Customer Match“) auditorijos. Galite rodyti jiems reklamas „Google“ paieškoje, svetainių reklaminiuose skydeliuose, „Gmail“ ir „YouTube“.

Tikslesnis reklamų taikymas

  • Sukurkite išmanesnius panašių vartotojų segmentus

    Panaudokite savo klientų duomenis ir sinchronizuokite juos su „Facebook“ arba „Google“, kad rastumėte daugiau panašių ir vertingų klientų.

  • Rodykite reklamas tikslinei auditorijai

    Padidinkite savo pasiekiamumą ir konversijas rodydami reklamas įvairiuose kanaluose tik mažiau aktyviems arba patiems naujausiems klientams.

  • Sumažinkite klientų pritraukimo išlaidas

    Optimizuokite klientų pritraukimo išlaidas, nerodydami reklamų segmentams, kuriuose nauji kontaktai neseniai atlikę pirkimą.

Pasinaudokite mūsų galingu segmentavimu

Neapsiribokite „visų klientų“ auditorija ir nukreipkite žinutes tiksliniems vartotojams, naudodami mūsų lankstų, į el. prekybą orientuotą segmentavimą. Segmentuokite pagal apsipirkimo istoriją, klientų gyvavimo ciklo etapus ir daugiau kintamųjų, kad sukurtumėte vertingus, daug konversijų generuojančius segmentus.
Naudokite Omnisend išmanesniam klientų pasiekimui „Facebook“ ir „Google“ platformose.