- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Pradėkite naudoti Omnisend „Push“ pranešimus savo el. prekybos rinkodaroje ir perduokite žinutę prenumeratoriams akimirksniu!
REGISTRUOTISNaudokitės visomis Omnisend funkcijomis.
Highly rated & popular with merchants in USA
Atraskite daugiakanalės rinkodaros naudas įtraukdami „Push“ pranešimus į savo automatizacijas. Sujunkite juos su el.laiškas arba panaudokite vietoje SMS žinučių tiems vartotojams, kurių telefono numerių neturite. Taip padidinsite pasiekiamumą neprarasdami žinučių nuoseklumo.
Susigrąžinkite daugiau paliktų krepšelių išsiųsdami priminimą pirkimo neužbaigusiems vartotojams - tiesiai į jų naršyklę.
Kreipkitės į el. parduotuvę tik užsukusius lankytojus su puikiai matomais automatizuotais pranešimais, paremtais jų naršytais puslapiais.
Savo klientams suteikite išskirtinę patirtį naudodami naršyklės „Push“ pranešimus, informuojančius apie užsakymo ir pristatymo būseną.
„Klientą pasiekti vis sunkiau, todėl šioje vietoje gali padėti „Push“ pranešimų ir SMS žinučių derinimas. El. laiškų, SMS ir „Push“ pranešimų derinys suteikia daug didesnę grąžą.“
Padidinkite trumpalaikių išpardavimų ir specialių pasiūlymų pardavimus naudodami šį momentinį kanalą. Siųskite „Push“ pranešimus klientų segmentams ir būkite tikri, kad jiems teikiama informacija yra naudinga.
Tiesiog įjunkite „Push“ pranešimus savo parduotuvės nustatymuose ir pradėkite rinkti naujus prenumeratorius.
Pasiekite daugiau konversijų rodydami „Push“ pranešimus tam tikriems klientų segmentams.
Stebėkite pardavimus, gautus iš „Push“ pranešimų, palyginkite juos su kitais kanalais ir žinokite, kas veikia geriausiai.
Vis dar svarstote, ar „Push“ pranešimai būtų naudingi jūsų parduotuvei? Nebegalvokite – turime tai atspindinčius skaičius. Nepaisant to, kad per pastaruosius metus siunčiamų „Push“ pranešimų skaičius stipriai išaugo, šio kanalo teikiama nauda nemažėja: „Push“ pranešimų konversijų rodikliai vidutiniškai siekia net 30%.