Home Home Home
NARŠYKLĖS „PUSH“ PRANEŠIMAI

Momentinės žinutės vartotojams

Pradėkite naudoti Omnisend „Push“ pranešimus savo el. prekybos rinkodaroje ir perduokite žinutę prenumeratoriams akimirksniu!
IŠBANDYKITE NEMOKAMAI
Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.

based on 5,000+ reviews on

AUTOMATINIAI „PUSH“ PRANEŠIMAI

Nukreipkite parduotuvės lankytojus

Atraskite daugiakanalės rinkodaros naudas įtraukdami „Push“ pranešimus į savo automatizacijas. Sujunkite juos su el.laiškas arba panaudokite vietoje SMS žinučių tiems vartotojams, kurių telefono numerių neturite. Taip padidinsite pasiekiamumą neprarasdami žinučių nuoseklumo.
  • „Push“ pranešimas palikus krepšelį

    Susigrąžinkite daugiau pamestų krepšelių išsiųsdami priminimą pirkimo neužbaigusiems vartotojams - tiesiai į jų naršyklę.

  • „Push“ pranešimas nutrauktam naršymui

    Kreipkitės į el.parduotuvę tik užsukusius lankytojus su puikiai matomais automatiniais pranešimais, paremtais jų naršytais puslapiais.

  • „Push“ pranešimai po užsakymo

    Savo klientams suteikite išskirtinę patirtį naudodami „Push“ naršyklės pranešimus, informuojančius apie užsakymo ir pristatymo būseną.

„Klientą pasiekti vis sunkiau, todėl „Push“ pranešimų ir trumpųjų žinučių derinys veikia daug geriau. Anksčiau testavome tik su el.laiškais, bet el. laiškai, SMS ir „Push“ naršyklės pranešimai mums suteikė žymiai didesnes pajamas.“

Marcin Bielen, „INGLOT Cosmetics Canada“ prezidentas

REKLAMINIAI „PUSH“ PRANEŠIMAI

Didinkite pardavimus su skubiais pasiūlymais

Padidinkite trumpalaikių išpardavimų ir specialių pasiūlymų pardavimus naudodami šį momentinį kanalą. Siųskite „Push“ pranešimus klientų segmentams ir būkite tikri, kad jiems teikiama informacija yra naudinga.

  • Paprastas įdiegimas
    Tiesiog įjunkite „Push“ pranešimus savo parduotuvės nustatymuose ir pradėkite rinkti naujus prenumeratorius.
  • Taikymas pagal auditoriją
    Pasiekite daugiau konversijų rodydami „Push“ pranešimus tam tikriems klientų segmentams.
  • Pardavimų stebėjimas
    Stebėkite pardavimus, gautus iš „Push“ pranešimų, palyginkite juos su kitais kanalais ir žinokite, kas veikia geriausiai.

Stebėkite augančias konversijas

Vis dar svarstote, ar „Push“ pranešimai būtų naudingi jūsų parduotuvei? Nebegalvokite – turime tai atspindinčius skaičius. Nepaisant to, kad per pastaruosius metus siunčiamų „Push“ pranešimų skaičius stipriai išaugo, šio kanalo teikiama nauda nemažėja: „Push“ pranešimų konversijų rodikliai vidutiniškai siekia net 30%.
Pridėkite „Push“ pranešimus į savo parduotuvę dar šiandien
Prisijunkite prie el.prekybos rinkodaros specialistų, kurie jau naudojasi šio kanalo generuojamomis pajamomis.
Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.