- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Integruotas Omnisend prenumeratorių sinchronizavimas leidžia efektyviau išnaudoti reklamas „Facebook“ ir „Google“ platformose.
Sukurti paskyrąNaudokitės visomis Omnisend funkcijomis.
Highly rated & popular with merchants in USA
Omnisend vartotojų sinchronizavimas sudaro tikslinę auditoriją „Facebook“ ir „Google“ reklamoms, naudojant kontaktų el.pašto adresus, ne slapukus.
Sinchronizuokite Omnisend segmentus su reklamų paskyromis keliais paspaudimais ir pamirškite apie rankinį darbą su eksportuotais failais.
Išnaudokite turimą informaciją apie kontaktus ir kurkite specifinius, duomenimis grįstus segmentus.
Kitaip nei kiti paslaugų teikėjai, Omnisend sinchronizuoja duomenis su „Facebook“ kas 5-15 minučių, todėl auditorija visuomet atnaujinta ir aktuali.
Mūsų SMS žinučių kainodara pagrįsta kreditų prenumeratos sistema – šiuos kreditus galite naudoti ir SMS, ir MMS žinutėms siųsti. Pradėti, papildyti ar atšaukti savo SMS kreditų prenumeratą galite bet kada.
Jūsų Omnisend segmentai automatiškai sinchroniziuojami su "Facebook" reklamų paskyra kaip pasirinktinė auditorija („Custom Audiences“). Galite rodyti šiems segmentams reklamas "Facebook" ir "Instagram" tinkluose..
Omnisend segmentai automatiškai sinchronizuojami su „Google Ads“ paskyra ir gali būti naudojami kaip atitinkančių klientų („Customer Match“) auditorijos. Galite rodyti jiems reklamas „Google“ paieškoje, svetainių reklaminiuose skydeliuose, „Gmail“ ir „YouTube“.
Neapsiribokite „visų klientų“ auditorija ir nukreipkite žinutes tiksliniems vartotojams, naudodami mūsų lankstų, į el. prekybą orientuotą segmentavimą. Segmentuokite pagal apsipirkimo istoriją, klientų gyvavimo ciklo etapus ir daugiau kintamųjų, kad sukurtumėte vertingus, daug konversijų generuojančius segmentus.
Padidinkite savo pasiekiamumą ir konversijas rodydami reklamas įvairiuose kanaluose tik mažiau aktyviems arba patiems naujausiems klientams.
Panaudokite savo klientų duomenis ir sinchronizuokite juos su „Facebook“ arba „Google“, kad rastumėte daugiau panašių ir vertingų klientų.
Optimizuokite klientų pritraukimo išlaidas, nerodydami reklamų segmentams, kuriuose nauji kontaktai neseniai atlikę pirkimą.