Home Home Home

Didinkite pajamas siūlydami aktualius produktus

Parduokite papildomų produktų

Automatiškai padidinkite pardavimus siūlydami susijusius produktus, atrinktus pagal kliento jau įsigytas prekes. Siūlomi produktai gali priklausyti kitai kategorijai, tačiau turėtų papildyti kliento jau pirktą produktą. Pavyzdžiui, šortai ir sportbačiai prie jau įsigytų marškinėlių.

Didesnė nauda iš pradinio pirkinio

Nors kryžminio pardavimo metodai dažniausiai naudojami fizinėse parduotuvėse, ši taktika puikiai pritaikoma ir el.laiškų rinkodaroje po to, kai pirkimas jau atliktas. Tik nepasiduokite pagundai siūlyti pirkėjui kuo daugiau - pagrindinis komunikacijos tikslas turi būti suteikti klientui naudos. Teisingai įgyvendintos kryžminio pardavimo technikos turi atrodyti natūraliai ir pagerinti pirkėjo patirtį. Siūlomos papildomos prekės įsigijimui turi padidinti pradinio pirkinio vertę. Pavyzdžiui, derindami sijoną su palaidine ne tik padidinsite savo galimybes gauti daugiau pajamų iš to paties kliento, bet ir parodysite koks platus Jūsų asortimentas.

Suteikite papildomų priežasčių pirkti

Naudodami kryžminio pardavimo automatizaciją nepamirškite, kad nedidelis paskatinimas gali įtikinti klientą apsispręsti greičiau. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti kuponą su nuolaida arba nemokamą pristatymą kitam pirkimui. Tikriausiai žinote, kad įgyti naują klientą yra brangiau nei išlaikyti jau turimą, todėl parodykite jiems papildomą dėmesį ir išlaikykite lojalumą.

Padidinkite pajamas

Jau apsisprendusius pirkti klientus paskatinkite į krepšelį įtraukti daugiau produktų. Paskutiniame užsakymo etape esantiems pirkėjams pasiūlykite kartu derančių produktų ir padidinkite vidutinio užsakymo sumą. Rekomenduodami tinkamiausią produktą paskatinsite klientą pirkti greičiau ir daugiau.

Sužinokite, kaip galite padidinti pardavimus siūlydami susijusius produktus, atrinktus pagal kliento jau įsigytas prekes.

Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.