- Funkcijos
- Kainos
- Migravimas
- Pagalba: +370 687 85520
Email and SMS marketing insights, ecommerce resources, and the latest Omnisend news.
Our collection of ebooks and whitepapers full of best practices for ecommerce marketers.
Educational video and live training to help you make the most out of Omnisend.
Latest trends & stats about omnichannel marketing.
Featuring insights and analysis into all aspects of DTC ecommerce.
Hear directly from ecommerce and email marketing experts on how to succeed.
Highly rated & popular with merchants in USA
Automatiškai padidinkite pardavimus siūlydami susijusius produktus, atrinktus pagal kliento jau įsigytas prekes. Siūlomi produktai gali priklausyti kitai kategorijai, tačiau turėtų papildyti kliento jau pirktą produktą. Pavyzdžiui, šortai ir sportbačiai prie jau įsigytų marškinėlių.
Nors kryžminio pardavimo metodai dažniausiai naudojami fizinėse parduotuvėse, ši taktika puikiai pritaikoma ir el. pašto rinkodaroje po to, kai pirkimas jau atliktas. Tik nepasiduokite pagundai siūlyti pirkėjui kuo daugiau – pagrindinis komunikacijos tikslas turi būti suteikti klientui naudos. Teisingai įgyvendintos kryžminio pardavimo technikos turi atrodyti natūraliai ir pagerinti pirkėjo patirtį. Siūlomos papildomos prekės įsigijimui turi padidinti pradinio pirkinio vertę. Pavyzdžiui, derindami sijoną su palaidine ne tik padidinsite savo galimybes gauti daugiau pajamų iš to paties kliento, bet ir parodysite koks platus jūsų asortimentas.
Naudodami kryžminio pardavimo automatizaciją nepamirškite, kad nedidelis paskatinimas gali įtikinti klientą apsispręsti greičiau. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti kuponą su nuolaida arba nemokamą pristatymą kitam pirkimui. Tikriausiai žinote, kad įgyti naują klientą yra brangiau nei išlaikyti jau turimą, todėl parodykite jiems papildomą dėmesį ir išlaikykite lojalumą.
Jau apsisprendusius pirkti klientus paskatinkite į krepšelį įtraukti daugiau produktų. Paskutiniame užsakymo etape esantiems pirkėjams pasiūlykite kartu derančių produktų ir padidinkite vidutinio užsakymo sumą. Rekomenduodami tinkamiausią produktą paskatinsite klientą pirkti greičiau ir daugiau.