Kartais klientai aprimsta. Gali būti, kad jie yra užsiėmę, galbūt pamiršo apie jūsų prekės ženklą ir produktus ar ėmė dairytis į konkurentus. Tai nereiškia, kad juos praradote. Jums tereikia priminti apie save ir palaikyti užmegztus santykius. Nusiųskite jiems vieną ar kelis kliento susigrąžinimo laiškus, kurie padės išlaikyti kontaktą su vartotoju. Priminkite apie savo išskirtinumą ir nusiųskite vertingą pasiūlymą. Užteks vieno karto šiai funkcijai aktyvuoti ir visi klientai, kurie ilgesnį laiką neatliko užsakymo, gaus reaktyvacijos laišką pačiu tinkamiausiu metu.
Klientų reaktyvacijos pranešimai skirti ne tik paskatinti atlikti pirkimą, bet ir priminti apie Jūsų prekės ženklą. Rekomenduojame įsitikinti, kad laiško dizainas atitinka el.parduotuvę - tinkamos spalvos, vaizdai ir stilistika. Juk kurdami dizainą taip sunkiai dirbote. Tokiu būdu klientui ne tik priminsite apie gaunamą naudą, bet ir toliau vystysite vientiso prekės ženklo įvaizdį.
Siųskite automatinius reaktyvacijos laiškus ilgą laiką užsakymo neatlikusiems pirkėjams ir išlaikykite klientų lojalumą. Pasistenkite siųsti ne įprastus priminimus, o geriausių produktų ir pasiūlymų rinkinius. Pasiūlykite klientams unikalų nuolaidos kodą, dovaną, nemokamą pristatymą ar bet kokią kitą vertę, kuriai sunku atsispirti. Tokiu būdu ne tik išliksite aktualūs, bet ir paskatinsite klientus pirkti vėl.