Home Home Home

Testuokite el. pašto rinkodaros kampanijas ir žinokite, kas veikia geriausiai

Sužinokite, kas
lemia dažnesnius atidarymus

Kyla abejonių, kokią laiško antraštę ar siuntėjo vardą reikėtų naudoti? Yra būdas sužinoti, kas veikia geriausiai. El.pašto kampanijų A/B testavimas leidžia daliai gavėjų išsiųsti laiškus su skirtingomis antraštėmis ar siuntėjų vardais. Geriausius rezultatus pasiekęs variantas automatiškai išsiunčiamas likusiems gavėjams.

Išsiaiškinkite prenumeratorių norus

Žinodami testų rezultatus, galėsite nuspėti ir Jūsų prenumeratorių norus. Ar jie laukia jaudinančių, energingų antraščių, ar renkasi santūresnes? Galbūt naudoti jaustukus (emoji)? Ar geriau naudoti parduotuvės pavadinimą, ar darbuotojo vardą, o galbūt abu? A/B testavimas padės atsakyti į šiuos klausimus ir pagerinti pardavimų rezultatus.

Atraskite, kaip testavimas gali padidinti Jūsų pardavimus

Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.