Greičiausiai socialiniuose tinkluose ir paieškoje jau rodote keletą skelbimų. Užuot kreipę klientus į vieną iš savo produktų puslapių, veskite juos į atskirą, specialiai rinkodaros kampanijai sukurtą puslapį (angl. landing page). Įsitikinkite, kad juose esantis tekstas, nuotraukos ir spalvinė gama atitiktų prieš tai vartotojo matytą reklamą. Tokiu būdu lankytojams suteikiama sklandi patirtis, skatinanti registruotis arba pirkti.
Naudokite vieną iš jau parengtų Omnisend nukreipimo puslapių šablonų ir sukurkite atskirą puslapį per porą minučių! Žinoma, galite keisti tekstą ir vizualus, redaguoti stilistiką ar kiekvienoje kampanijoje prašyti vis kitos informacijos. Galėsite keisti net Facebook platformoje matomą žinutę, kuomet pasidalinate puslapiu. Viskas, ko reikia, kad greitai kurtumėte įspūdingas formas.
Norint pasiekti aukštus konversijų rodiklius, reikia užtikrinti, kad lankytojams būtų teikiama tik aktuali informacija. Dažniausiai pagrindiniame arba produkto puslapyje jos yra rodoma per daug. Vietoje to, nukreipkite klientus į tikslinį puslapį su esmine žinute ir stebėkite kaip auga prenumeratos, o tuo pačiu ir pardavimai.