Home Home Home
SEGMENTAVIMAS

Segmentuodami atsirinkite
tikslinius vartotojus

Suasmeninkite žinutes remdamiesi kontaktų apsipirkimo elgsena ir gerinkite konversijas su intuityviu, el.prekybai pritaikytu Omnisend segmentavimu.
IŠBANDYKITE NEMOKAMAI
Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.

based on 5,000+ reviews on

APSIPIRKIMO ELGSENA GRĮSTI SEGMENTAI

Taikykite į skirtingus klientų tipus

Omnisend sukurtas specialiai el.prekybos verslams, todėl segmentavimas leidžia filtruoti auditoriją pagal apsipirkimo įpročius ir atliktus užsakymus. Kadangi Omnisend pilnai integruojama į el.prekybos platformas, galite naudotis visais parduotuvės duomenimis: segmentuoti klientus pagal perkamas prekes, vidutinę užsakymo vertę, pirkimo laiką ir dar daugiau.
KLIENTO GYVAVIMO CIKLU PAGRĮSTI SEGMENTAI NAUJA

Nepaleiskite geriausių klientų

Klientų gyvavimo ciklu pagrįstas segmentavimas rinkodaroje padeda išvengti spėlionių. Omnisend dinamiškai kiekvienam klientui priskiria tam tikrą gyvavimo ciklo etapą ir pateikia šiuos duomenis Jums lengvai skaitoma forma. Tokiu būdu galite skirti daugiau dėmesio vertingiausiems klientams - priminti apie save ir skatinti pakartotinius pirkimus.
SUŽINOKITE DAUGIAU APIE KLIENTO GYVAVIMO ETAPUS
Klientų gyvavimo ciklo žemėlapis yra itin naudingas smulkiesiems verslams. Jis atlieka tai, ką paprastai daro visa marketingo komanda. Tai paprastas būdas mums matyti klientų naršymo ir apsipirkimo įpročius vienoje vietoje, kas palengvina tikslinių auditorijų paieškas. Mes konkuruojame su didelėmis kompanijomis ir ši funkcija leidžia mums pasiekti klientus reikiamu metu.

Angèl Foster, „Island Olive Oil Company“ bendraįkūrėja

ĮSITRAUKIMU PAGRĮSTI SEGMENTAI

Gerinkite pristatomumą

Segmentuojant klientus pagal įsitraukimą į Jūsų kampanijas, galėsite sudaryti apgalvotą žinučių siuntimo tvarkaraštį ir pagerinti pagrindinius rodiklius – nuo didesnio atidarymų skaičiaus iki puikaus pristatomumo išlaikymo. Savaitiniai pasiūlymai dažniausiai skaitantiems prenumeratoriams arba reguliarios kampanijos nebeaktyviems klientams susigrąžinti – visa tai naudojant Omnisend segmentavimą.
INTUITYVUS SEGMENTŲ KŪRIMAS

Mėgaukitės lanksčiu segmentavimu

Nesvarbu, ar pirmą kartą kuriate segmentus, ar esate šios srities profesionalas, pastebėsite, kad naudoti Omnisend segmentavimą yra itin paprasta. Galite derinti skirtingus parametrus, rinktis iš įvairių filtrų ar sudėlioti taisykles taip, kad atrinktumėte tik labai specifinius kontaktus. Tokiu būdu siųsite žinutes tik tiems, kuriems informacija itin aktuali.

Išmanus, dinamiškas tikslinės auditorijos parinkimas

  • Segmentavimo pasiūlymai
    Pasinaudokite segmentavimo pasiūlymais kuriant pirmuosius segmentus, pasiekite daugiau kontaktų ir juos reaktyvuokite.
  • Segmentų atnaujinimas realiuoju laiku
    Jokio sudėtingo, rankinio importavimo – segmentai automatiškai atnaujinami realiuoju laiku.
  • Kontaktų žymėjimas
    Tvarkykite kontaktus dėdami jiems žymas – tai papildoma informacija apie kontaktą itin personalizuotiems pranešimams.
„FACEBOOK“ IR „GOOGLE“ AUDITORIJŲ SINCHRONIZAVIMAS

Pasiekite savo kontaktus kitose platformose

Gerinkite savo „PPC“ (angl. Pay per Click) taktikas ir atraskite naujas, giminingas auditorijas, naudodami integruotą kontaktų sinchronizavimą su:

Personalizuoti pranešimai visais kanalais

Naudokite segmentavimą visiems Omnisend kanalams.

  • Įtraukite arba pašalinkite segmentus, kuriems siunčiate naujienlaiškius ir el.laiškų automatizacijas.
  • SMS
    Palikite SMS kanalą asmeniniems pranešimams – siųskite tik pačias aktualiausias, klientui pritaikytas žinutes.
  • Išnaudokite „Push“ pranešimų potencialą siųsdami klientui aktualius pasiūlymus ir tam tikrais veiksmais (pvz. užsakymo išsiuntimu) paremtas automatizacijas.
Segmentuokite kaip panorėję su Omnisend