Home Home Home

Sugrąžinkite klientus naudodami „Facebook“ reklamų rinkodarą

Nuosekli rinkodara „Facebook“ skelbimuose

Jei norite padidinti pardavimus, Jūsų reklamos įvairiuose komunikacijos kanaluose turi būti itin tiksliai nukreiptos į vartotojus ir jų elgseną. Su Omnisend „Custom Audiences“ tai atlikti nesudėtinga. Automatizuotas įrankis leidžia perkelti klientus iš Omnisend vartotojų grupės ar segmento tiesiai į „Facebook“ ar „Instagram“ ir atgal. Taigi, nesunku taikyti pakartotinę rinkodarą pasirinktoms auditorijoms šiose platformose. Automatiškai rodysite vartotojams nuoseklias žinutes, o tuo pačiu sutaupysite ir generuosite daugiau pardavimų.

Skelbimai pagrįsti apsipirkimo elgsena

Dienos, kai rankiniu būdu reikėjo ištraukti prenumeratorių sąrašus ir segmentus iš vienos platformos ir įkelti į „Facebook“, baigėsi. Naudokite dinaminius Omnisend segmentus ir rodykite „Facebook“ bei „Instagram“ reklamas pritaikytas pagal klientų apsipirkimo elgseną. Taikykite į konkrečias klientų grupes, atsižvelgdami į jų įsitraukimą ir veiksmus. Pabandykite pasiekti vartotojus, kurie tam tikrą laikotarpį neatliko pirkimo: supažindinkite su naujomis ir perkamomis prekėmis arba, pagal kryžminio pardavimo principus, parekomenduokite priedus ir papildomas prekes jau įsigytoms prekėms.

Lankstus segmentavimas, itin orientuotas į Jūsų klientus

Segmentavimas yra unikalus tuo, kad suteikia galimybę tikslingai komunikuoti ir prenumeratoriams rodyti išskirtinai jiems aktualų turinį, kas galiausiai padeda padidinti pardavimus. Omnisend segmentavimas leidžia siųsti kampanijas paremtas prenumeratorių apsipirkimo elgsena, įsitraukimu į naujienlaiškius ar asmeniniais duomenimis. Matykite, kurie prenumeratoriai per tam tikrą laiką atliko užsakymų už konkrečią sumą ir sujunkite šiuos duomenis su aktyviai į naujienlaiškius įsitraukiančiais klientais.

Sužinokite, kaip galite automatiškai rasti, perkelti ir nusitaikyti į savo klientus „Facebook“ ir „Instagram“ tinkluose.

Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.