Visi norėtume, kad kiekvienas kliento apsilankymas svetainėje baigtųsi pirkimu. Tačiau tiesa yra tokia, kad dauguma lankytojų tik apsilankys Jūsų parduotuvėje ir negrįš. Neleiskite, kad tai pasikartotų. Naudodami svetainės stebėjimo funkciją galite matyti, kuriuos puslapius naršė lankytojai prieš išeinant iš parduotuvės.
Kai žinote, kuriuos puslapius lankytojai naršė prieš išeinant, ženkite papildomą žingsnį ir juos susigrąžinkite. Siųskite pagal naršymo istoriją sukurtus laiškus ir didinkite susidomėjimą savo prekės ženklu. Galite suasmeninti šiuos laiškus siūlydami konkrečius produktus, pridėdami nuorodas į atitinkamus puslapius arba parodydami produktus iš žiūrėtos kategorijos. Galutinis sprendimas yra Jūsų rankose.