Home Home Home

Siųskite klientams tik aktualią informaciją su automatiniais laiškais po pirkimo

Perpraskite savo klientus

Ilgaamžio verslo sėkmė slypi stiprių tarpusavio santykių su vartotojais kūrime, todėl rekomenduojame palaikyti aktyvius ryšius su pirkimą jau atlikusiais klientais. Naudodamiesi popirkiminių laiškų automatizacija, išsiaiškinkite, ar klientai džiaugiasi jūsų prekėmis praėjus kelioms dienoms ar savaitėms nuo jų gavimo. Šie elektroniniai laiškai padės surinkti tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir geriau suprasti savo pirkėjus. Gautą informaciją galėsite panaudoti suteikdami didesnę vertę ir pasiūlydami jų lūkesčius atitinkančius produktus.

Gaukite atsiliepimų

Šiais laikais vartotojai pasižymi aktyviu ir užimtu laisvalaikiu, todėl gauti jų atsiliepimus apie užsakymą gali būti sunku. Šį procesą palengvina popirkiminių laiškų automatizacija. Siųsdami tokius laiškus, suteikite klientui paskatinimą (pavyzdžiui, nuolaidą), o už tai paprašykite palikti savo nuomonę. Atsiliepimą ne tik galėsite panaudoti elektroninėje parduotuvėje, bet ir suteiksite klientui svarią priežastį pirkti dar kartą.

Sužinokite, kaip padidinti pardavimus ir gauti vertingų atsiliepimų naudojantis popirkiminėmis automatizacijomis.

Naudokitės visomis Omnisend funkcijomis.